AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 Skrevet 23. juli 2014 Har brukt antidepressiva remeron 30 mg og zoloft 200 mg i noen år, og fått livet tilbake på et vis. Fått meg samboer, stebarn og stabilit liv... Nå vurderer vi å få et barn sammen... Men hva da med medisinene? Føler det blir så ekkelt å ta piller under en graviditet og så skummelt å slutte. Var på randen av selvmord og veldig deprimert i flere år. Noen som har erfaring med antidepressiva og graviditet? Anonymous poster hash: 3f9f2...65a 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. juli 2014 Skrevet 23. juli 2014 Det går helt bra. Lykke til B-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har 37+5 uker erfaring med graviditet og Remeron. Hvis du venter noen uker til har jeg vel høyst sannsynlig erfaring med fødsel og Remeron også :-) Foreløpig sier jeg som NHD "Det går helt bra" men jeg har som sagt ikke født ennå... Noe spesielt du lurer på? Har brukt antidepressiva remeron 30 mg og zoloft 200 mg i noen år, og fått livet tilbake på et vis. Fått meg samboer, stebarn og stabilit liv... Nå vurderer vi å få et barn sammen... Men hva da med medisinene? Føler det blir så ekkelt å ta piller under en graviditet og så skummelt å slutte. Var på randen av selvmord og veldig deprimert i flere år. Noen som har erfaring med antidepressiva og graviditet? Anonymous poster hash: 3f9f2...65a Anonymous poster hash: 09081...c6d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 Skrevet 27. juli 2014 Så bra. Trodde alt av medisiner var forbudt under graviditet... :-) Men uten medisiner og gravid.... ikke noen god kombinasjon.... Anonymous poster hash: 3f9f2...65a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.