Gå til innhold

Ekstremt mett- depresjon eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fru2020 skrev (Akkurat nå):

Jeg så I vektappen min at det ikke var på to måneder engang, men på seks uker. Grunnen til at jeg ikke har veid meg på seks uker er at jeg har følt meg så mett og full i magen at jeg har vært sikkert på at det har gått opp.

Ja, både mann og sønn har vært bekymret for at jeg ikke spiser. De lager meg favorittene mine for å få meg til å spise.

Jeg kan ikke tro at det har vært så lite mat. Jeg føler jo jeg spiser alt jeg orker.

Bør jeg nå tenke at jeg skal spise litt mat som er tett på energi eller skal jeg spise det jeg har spist til nå

Synes du skal gjøre en liten endring i kosten, kanskje du får litt mer lyst på mat da. Min mor har ikke mye matlyst,  så hun prøver det hun kan å velge næringsrik mat, og ikke minst delikat mat, med litt grønt og pynt på 💚 Persille, agurk, tomat etc, sånn at hun orker litt til. Helmelk, egg, litt middag hver dag,  biola, kornblanding som er litt søt etc. Prøv å drikke litt kalorier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 uker er jo enda mer ekstremt. Du må til legen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...