Gå til innhold

Der hilsing er påbudt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Heldig du da.

Anonymous poster hash: 65039...664

Jepp. Og når jeg kjeder meg, finner jeg på ting som ikke er Levanger/NHD-relaterte selv om jeg kjenner godt til Levanger. Men så er jeg heller ikke med i dol sin NHD fanclub.  :P

Anonymous poster hash: a8cb2...9f8

AnonymBruker

Jepp. Og når jeg kjeder meg, finner jeg på ting som ikke er Levanger/NHD-relaterte selv om jeg kjenner godt til Levanger. Men så er jeg heller ikke med i dol sin NHD fanclub.  :P

Anonymous poster hash: a8cb2...9f8

Ikke jeg heller. HauHau.

Anonymous poster hash: 65039...664

Jepp. Og når jeg kjeder meg, finner jeg på ting som ikke er Levanger/NHD-relaterte selv om jeg kjenner godt til Levanger. Men så er jeg heller ikke med i dol sin NHD fanclub.  :PAnonymous poster hash: a8cb2...9f8

Hvem finner på ting som er levangerrelaterte når de kjeder seg?

Annonse

Stallone Arnold

Okei det var bra, ser ut som han har ettelignet navnet mitt og bildet mitt!

Admin får mye pes men her har han gjort en bra jobb, send takkekort!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...