Fiskemamma Skrevet 23. juli 2014 Skrevet 23. juli 2014 Jeg er ikke i form for tiden, og er alene hjemme. Seponerer Lamictal gradvis nå i 2 uker og i går gikk jeg ned 100 mg til (går nå på 100 mg). Samtidig er jeg så oppgitt. Føler ikke noe hjelper. Har gått til x antall polikliniske samtaler uten at det hjelper. Har vært innlagt døgn som hjalp, men har aldri fått være der så lenge at jeg er blitt mye bedre, noe jeg også har fått tilbakemelding på at "de hadde sett at jeg var bedre når jeg ble skrevet ut". Skjønner ikke alltid hvorfor de absolutt må skrive meg ut når de ønsket at jeg var bedre når jeg ble skrevet ut. Så nå i irritasjon og frustrasjon over manglende bedring har jeg trappet ned på Cipralex også. Vet det er dårlig og ikke det beste valget, men blir så frustrert. Dessuten har behandler ferie nå, så blir leeenge til neste time når jeg er vant med timer 1 gang i uka. 0 Siter
Fiskemamma Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Skrevet 23. juli 2014 Fordi ingenting hjelper og de finner ikke hvilken medisinering jeg trenger. De bare prøver og prøver uten at de helt vet hva medisin de skal sette meg på. Orker ikke mer! Vil bli frisk, men føler ikke at noenting hjelper, og da føler jeg det ikke er noe vits i å fortsette med medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.