Gå til innhold

Visa i utlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde at Visa kunne brukes overalt. Har vært i Bremen og i noen butikker fikk jeg ikke betale med Visakort.

Anonymous poster hash: a5c0a...528

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd før - var det bare Visa de ikke tok? Det finnes tross alt butikker som ikke tar annet enn kontanter...

AnonymBruker
Skrevet

Var bare Visa dem ikke tok.

Skrevet

Var bare Visa dem ikke tok.

Kjempe rart, det har jeg aldri hørt om. Noen steder tar ikke Electron og den type kort, men jeg har aldri hatt problemer med Visa. Derimot har jeg opplevd som bokormen sier at noen steder kun tar kontanter. 

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes også butikker i Danmark som ikke tar Visakort men bare Dankort.

Anonymous poster hash: 974d0...c47
Skrevet

Vær oppmerksom på at Danmark har vært, og noen steder er, et u-land når det kommer til VISA. Dvs. I u-land jeg har vært i har det ikke vært på langt nær så problematisk å bruke VISA som i Danmark. Merk også at de der også stedvis krever gebyr ved bruk av MasterCard.

stjernestøv
Skrevet

Vær oppmerksom på at Danmark har vært, og noen steder er, et u-land når det kommer til VISA. Dvs. I u-land jeg har vært i har det ikke vært på langt nær så problematisk å bruke VISA som i Danmark. Merk også at de der også stedvis krever gebyr ved bruk av MasterCard.

Kjekt at du er tilbake bibben :) Håper det går bra med deg.

Skrevet

Kjekt at du er tilbake bibben :) Håper det går bra med deg.

Så hyggelig av deg å sende meg en slik hilsen stjernestøv. Jeg følger deg og de andre fra sidelinjen...noen ganger i stillferdighet...

Leser det du skriver og sender deg mange tanker.

Jeg ønsker deg gode sommerdager!

stjernestøv
Skrevet

Så hyggelig av deg å sende meg en slik hilsen stjernestøv. Jeg følger deg og de andre fra sidelinjen...noen ganger i stillferdighet...

Leser det du skriver og sender deg mange tanker.

Jeg ønsker deg gode sommerdager!

Tusen takk for tankene, jeg tror det hjelper :) . Fin sommer videre til deg også!

Skrevet

Hei bibben :-) 

Det lønner seg med andre ord å ha kontanter tilgjengelig. Er det minibanker i nærheten på slike steder som ikke tar VISA?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...