cappella33 Skrevet 23. juli 2014 Skrevet 23. juli 2014 Er det flere enn meg som merker den psykiske helsen blir verre i varmen? Jeg er redd det skal bli så varmt at jeg får problemer å puste. Har kjøpt meg air condition og den er fantastisk syns jeg. Men kjenner varmen påvirker angsten min. Men får vel holde ut så lenge det varer. 0 Siter
ISW Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 I og med at vi kan puste i en badstue, så trenger du ikke være bekymret for det :-) Det jeg ikke kan fordra, er når det er varmt når jeg skal sove. Det hater jeg. Men ellers synes jeg ikke ting blir verre i varmen nei.. 0 Siter
Inner self Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Det er en slik følelse av att nå orker jeg ikke mer, av varmen altså. Men det går jo greit, selv om man føler seg inneklemt og får fantasier om å reise til Svalbard, evnt gleder seg til januar. Hehe, men direkte angst har jeg personlig ikke merket noe til. 0 Siter
FGT Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Bare få i seg mye veske, og være mest i skyggen, så hjelper det. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Jeg nyter varmen. Men det gjør godt med en dukkert for å kjøle seg litt ned når jeg føler for det. Å kunne ligge lenge å svømme i vannet her i Norge og bare nyte det er fantastisk. Men jeg synes litt synd på de som ikke har muligheten til å kjøle seg ned i disse dager. Som må jobbe og slite i varmen. Men det er viktig for alle å få i seg nok drikke nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Er det flere enn meg som merker den psykiske helsen blir verre i varmen? Jeg er redd det skal bli så varmt at jeg får problemer å puste. Har kjøpt meg air condition og den er fantastisk syns jeg. Men kjenner varmen påvirker angsten min. Men får vel holde ut så lenge det varer. Syns alt blir verre hvis det er veldig varmt, i dag kom det litt reg her. Det var forfriskende, så har jeg badet i sjøen Saltvann renser både kropp og aura. 0 Siter
Soulshine Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 I dag tok jeg hageslangen og heiste den i lufta og badet i regnet fra den Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før. Hadde det behagelig en hel time etterpå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.