Gå til innhold

Sliter i varmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som merker den psykiske helsen blir verre i varmen?

Jeg er redd det skal bli så varmt at jeg får problemer å puste.

Har kjøpt meg air condition og den er fantastisk syns jeg.

Men kjenner varmen påvirker angsten min. Men får vel holde ut så lenge det varer.

Skrevet

I og med at vi kan puste i en badstue, så trenger du ikke være bekymret for det :-)

Det jeg ikke kan fordra, er når det er varmt når jeg skal sove. Det hater jeg. Men ellers synes jeg ikke ting blir verre i varmen nei..

Skrevet

Det er en slik følelse av att nå orker jeg ikke mer, av varmen altså. Men det går jo greit, selv om man føler seg inneklemt og får fantasier om å reise til Svalbard, evnt gleder seg til januar. Hehe, men direkte angst har jeg personlig ikke merket noe til.

Skrevet

Bare få i seg mye veske, og være mest i skyggen, så hjelper det.

Skrevet

Jeg nyter varmen.  Men det gjør godt med en dukkert for å kjøle seg litt ned når jeg føler for det.  Å kunne ligge lenge å svømme i vannet her i Norge og bare nyte det er fantastisk.  Men jeg synes litt synd på de som ikke har muligheten til å kjøle seg ned i disse dager. Som må jobbe og slite i varmen. Men det er viktig for alle å få i seg nok drikke nå.

stjernestøv
Skrevet

Er det flere enn meg som merker den psykiske helsen blir verre i varmen?

Jeg er redd det skal bli så varmt at jeg får problemer å puste.

Har kjøpt meg air condition og den er fantastisk syns jeg.

Men kjenner varmen påvirker angsten min. Men får vel holde ut så lenge det varer.

Syns alt blir verre hvis det er veldig varmt, i dag kom det litt reg her. Det var forfriskende, så har jeg badet i sjøen :) Saltvann renser både kropp og aura.

Skrevet

I dag tok jeg hageslangen og heiste den i lufta og badet i regnet fra den :) Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før. Hadde det behagelig en hel time etterpå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...