AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 Skrevet 23. juli 2014 Jeg har begynt på idoform for å forebygge eventuelle mageplager på reise, men merker at jeg ikke går på do like ofte som vanlig og er litt oppblåst, romlete i magen. Vil dette gi seg tro? Anonymous poster hash: c2e39...a8a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har begynt på idoform for å forebygge eventuelle mageplager på reise, men merker at jeg ikke går på do like ofte som vanlig og er litt oppblåst, romlete i magen. Vil dette gi seg tro?Anonymous poster hash: c2e39...a8a Er ingen ekspert, men personlig bruker jeg å vere helt fin en ukes tid etter oppstart med Idofom eller lignende. Anonymous poster hash: af308...2d4 0 Siter
christensen1365381166 Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har begynt på idoform for å forebygge eventuelle mageplager på reise, men merker at jeg ikke går på do like ofte som vanlig og er litt oppblåst, romlete i magen. Vil dette gi seg tro?Anonymous poster hash: c2e39...a8a Gi det noen dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.