Gå til innhold

Hvilke farger liker du best?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg liker blått, lilla og svart best :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs helt på hva. Når jeg befinner meg i Italia elsker jeg knallblått, gult, oransje og rosa. Hjemme hos meg selv liker jeg rolige farger. På klærne er jeg alt fra svart/hvitt/grått til duse pasteller. På matfatet elsker jeg farger grønt, rødt, gult osvosv. Biler skal være svarte (det kalles visstnok ikke farge, men ser best ut men de kuleste bilene er svarte :)

Anonymous poster hash: 189f1...6df
Skrevet

Jeg liker blått, lilla og svart best :)

Grønt og svart.

Skrevet

Jeg sier som min 4-årige niese - "Æ like rosa æ!"  :D Lilla er også en favoritt - i grunnen liker jeg mange farger. :)

Skrevet (endret)

Det kommer jo an på - generelt bare som "farge", har gult vært min favoritt siden jeg var liten.  Når vi skulle holde ting (som plastkrus eller vaskekluter) fra hverandre innen familien, var den gule alltid min.  Fargen på seigmannen til venstre er ikke tilfeldig valgt :D

Jeg hadde gardiner i lysegult, grått og hvitt en gang, det er en fargekombinasjon jeg liker godt. 

Jeg er ikke veldig fargerik i tøy til meg selv.  Basisfargene mine er vel blått (i alle nyanser), svart og grått / beige.  Men jeg har da klær som bryter med dette også, f.eks. hvite og gule sommeroverdeler.

Jeg er ikke glad i rødt og rosa.  Det er ikke noe hat, jeg velger bare aldri disse fargene på egne klær eller til eget hjem. 

Endret av laban
Skrevet

I min familie hadde vi også faste farger på tannbørster, spillbrikker etc, og min var grønn. Grønn (sånn lys/knall!) var nok favorittfargen min som barn, uten at jeg dermed hadde mye av den på klær osv. Der føltes bare rett og slett som "min" farge, og hvis jeg fx skulle kjøpe en sprettball var sannsynligheten størst for at jeg valgte en grønn en.

Nå er det nok rødt (også typen knall!) som har overtatt. Jeg har noen røde klær og sko, men ikke mye, og har nesten ingen røde ting i huset. Det er jo en vanskelig farge. Men rødt tiltaler meg veldig og jeg vil ikke nøle med å kalle det min favorittfarge i dag, til tross for at jeg ikke har mye av den i hus. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...