Gå til innhold

Ble FB venn med en muslim.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei har ingen aning hvem det er. Og han bor i Pakistan.

 

Da lurer jeg virkelig på hvorfor du la han til som venn.

Anonymous poster hash: 8a616...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    27

  • DexterMorgan

    11

  • Madelenemie

    10

  • AnonymBruker

    6

stjernestøv

 

Da lurer jeg virkelig på hvorfor du la han til som venn.

Anonymous poster hash: 8a616...8c9

 

Bare gjorde det fordi han så snill ut. Men så angret jeg når jeg så hva han la ut på veggen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

 

Da lurer jeg virkelig på hvorfor du la han til som venn.

Anonymous poster hash: 8a616...8c9

 

Det er vel greit å ha noen muslimske venner slik at man får se hvordan muslimer er og ikke bare bygger sin tro på fordommer, er du ikke enig? :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det er vel greit å ha noen muslimske venner slik at man får se hvordan muslimer er og ikke bare bygger sin tro på fordommer, er du ikke enig? :ph34r:

Så du mener jeg bør adde han igjen? Vil jo ikke være rasistisk :ph34r::blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Så du mener jeg bør adde han igjen? Vil jo ikke være rasistisk :ph34r::blink:

nei nei, du har sett nok fra profilen hans nå trenger ikke legge han til på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare gjorde det fordi han så snill ut. Men så angret jeg når jeg så hva han la ut på veggen sin.

 

Hva er poenget med å ha "venner" på FB som du overhodet ikke kjenner i RL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hva er poenget med å ha "venner" på FB som du overhodet ikke kjenner i RL?

Ja det kan du si, de fleste FB vennene mine kjenner jeg ikke. Har ikke så mange venner i RL :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du si, de fleste FB vennene mine kjenner jeg ikke. Har ikke så mange venner i RL :huh:

 

Hva vet jeg? Er ikke på FB selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Hva vet jeg? Er ikke på FB selv da.

Men mange av de er litt åndelige og snille folk :) Ble venn men dem gjennom en alternativ side, det går jo an å bli kjent via FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Jeg har ikke 1 venn IRL, kun venner på internet. Snakker med noen av dem i en facebook gruppe, det er eneste grunn til at jeg har fjæsboka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Vel, det er slik en stor andel av muslimer er. De skylder på USA/Jøder/vesten/rasisme/etc, for sin egen elendighet. Å ta ansvar for seg selv og sine, og ta gode valg det er ikke så kult. Det er en grunn til at alle (eller de aller fleste) muslimske land fortsatt er i steinalderen kulturmessigt, og de kommer alltid til å være der pga at den hellige boken er guds ord og kan ikke moderniseres. Gleder meg til flere muslimske land får atomvåpen da er det slutt på kloden så får håpe vi har fått befolkning på Mars innen da.

Hei!

Enig! Dessverre..

Magnetfeltet til jorden holder i 1500 år til mener jeg... Men før det har vi nok sprengt bort oss selv.

Jeg tror imidlertid det kunne vært unngått om vi unngikk blande oss med kulturer så fjerne fra oss verdimessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

På MARS bør det være forbudt å presse sin "religion" på andre, inkludert sine barn. Må du presse/tvinge/true en religion på andre så sier det seg selv da er det søppel du sprer og skader folk for livet med og det MÅ jo være ulovlig. Jeg tror dog at på Mars vil vi gjøre akkuratt de samme feilene vi gjorde på Jorden

Hei!

Jeg har et håp om at de smarteste flytter til mars:-) da tror jeg man unngår mange problemer.

Også problemet med å presse religion ideologi og livssyn på de neste generasjoner.

Er man smart respekterer man sine barn og kjenner at som en selv tar egne valg skal de gjøre det samme.

Kanskje gjør de helt andre valg, sånn er det å få barn, man eier dem ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Magnetfeltet til jorden holder i 1500 år til mener jeg... Men før det har vi nok sprengt bort oss selv.

Jeg tror imidlertid det kunne vært unngått om vi unngikk blande oss med kulturer så fjerne fra oss verdimessig.

 

Tror den skal holde lenger er vel eventuelt at den bytter side men er ingen ekspert på akkuratt det. Men er enig altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke 1 venn IRL, kun venner på internet. Snakker med noen av dem i en facebook gruppe, det er eneste grunn til at jeg har fjæsboka

 

Jeg har zero venner i RL, og zero på FB. Noen som slår meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg har ikke 1 venn IRL, kun venner på internet. Snakker med noen av dem i en facebook gruppe, det er eneste grunn til at jeg har fjæsboka

Hei!

Det høres best ut!

Jeg har dessverre rotet meg inn i NT-tull, jeg vikler meg nå ut av det.

Jeg vil ikke være uvennlig mot noen, men syns tanken om at man skal være mer vennlig mot venner er merkelig. Jeg behandler alle ganske likt, det er naturlig for meg.

For NT mennesker er jeg for direkte og ærlig, mmin erfaring siste år, har de trekk av autisme går det straks bedre.

Det er gjerne sånne NT mennesker som ikke inviterer på kaffe det går greit med, men spør om jeg kan hjelpe dem med noe, da svarer jeg ja, også blir jeg ferdig og drar hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...