Gå til innhold

Ble FB venn med en muslim.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg har ikke 1 venn IRL, kun venner på internet. Snakker med noen av dem i en facebook gruppe, det er eneste grunn til at jeg har fjæsboka

Greit med sånne grupper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    27

  • DexterMorgan

    11

  • Madelenemie

    10

  • AnonymBruker

    6

DexterMorgan

Jeg har zero venner i RL, og zero på FB. Noen som slår meg?

 

Oj det hørtes litt ekstremt ut, er det frivillig eller savner du venner?

 

EDIT: Jeg kan være vennen din! ;)

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg har zero venner i RL, og zero på FB. Noen som slår meg?

Du er iallefall her og har dol venner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Tror den skal holde lenger er vel eventuelt at den bytter side men er ingen ekspert på akkuratt det. Men er enig altså

Hei!

Jeg trodde selv holder i 5000 år, diskuterte det for noen få dager siden med min sønn, men så sa han jeg tok feil at det var 1500år. Siden han kan ekstremt mye, tenkte jeg han husket riktig, skal google det.

Vi så en dokumentar sammen om dette.

Interessant er det at begge mine sønner var det som sa som deg det med atomvåpen og muslimer:-) først prøvde jeg tenke mer positivt, men kjenner jo at det virker mest logisk at det går mot en slik egen utslettelse.

Vi får ta vare på hverandre så lenge jorden består da:-) og jeg har nå et håp og flere jeg da om bosettinger på Mars, fredelige, vellykkede, også tilbakeflytting til jorden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg har zero venner i RL, og zero på FB. Noen som slår meg?

Hei!

Nei men det virker ok.

Selv liker eg utveksle informasjon med andre, selve vennskapet slik NT mennesker definerer det er jeg lite interessert i og forstår jeg SVÆRT dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Jeg vet at dette er et lite forum og ikke er representativt, men jeg får inntrykket av at psykisk syke sier det de mener og ikke er så opptatt av å være politisk korrekt hele tiden. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

Oj det hørtes litt ekstremt ut, er det frivillig eller savner du venner?

 

EDIT: Jeg kan være vennen din! ;)

:-D nå har du snart fått en venn til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg vet at dette er et lite forum og ikke er representativt, men jeg får inntrykket av at psykisk syke sier det de mener og ikke er så opptatt av å være politisk korrekt hele tiden. Stemmer dette?

Hei!

Nei det tror jeg ikke stemmer:-)

De med personlighetsforstyrrelser er feks ekstremt opptatt av hva andre tenker og mener om dem!

På gruppenivå og unntatt den der shizoide pf.

Men vi med autisme er lite PK, for meg betyr det etter min erfaring med NT menneskene , opptatt av ærlighet kompromissløshet og mot. NT mennesker er motsatt, på gruppenivå manipulerer de, lyver, pynter på, er beregnende og ikke til å stole på, jeg holder meg derfor nå unna dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Hei!

Nei det tror jeg ikke stemmer:-)

De med personlighetsforstyrrelser er feks ekstremt opptatt av hva andre tenker og mener om dem!

På gruppenivå og unntatt den der shizoide pf.

Men vi med autisme er lite PK, for meg betyr det etter min erfaring med NT menneskene , opptatt av ærlighet kompromissløshet og mot. NT mennesker er motsatt, på gruppenivå manipulerer de, lyver, pynter på, er beregnende og ikke til å stole på, jeg holder meg derfor nå unna dem....

Oja det er sant, er nok fordi det er så mange aspergere på dette forumet her at det fordreier resultatene litt, men det gir mening. I tillegg så har en del av aspergerne på dette forumet mange schizoide trekk også, men det er en annen sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg vet at dette er et lite forum og ikke er representativt, men jeg får inntrykket av at psykisk syke sier det de mener og ikke er så opptatt av å være politisk korrekt hele tiden. Stemmer dette?

Jeg er sikkert ikke PK, so what?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Oja det er sant, er nok fordi det er så mange aspergere på dette forumet her at det fordreier resultatene litt, men det gir mening. I tillegg så har en del av aspergerne på dette forumet mange schizoide trekk også, men det er en annen sak

Hei!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg er sikkert ikke PK, so what?

Hei!

Du er mor til Asperger barn og slipper ikke unna å ha Asperger trekk:-D derfor liker jeg deg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Hei!

Du er mor til Asperger barn og slipper ikke unna å ha Asperger trekk:-D derfor liker jeg deg!:-)

Takk, jeg liker deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei!

Nei det tror jeg ikke stemmer:-)

De med personlighetsforstyrrelser er feks ekstremt opptatt av hva andre tenker og mener om dem!

På gruppenivå og unntatt den der shizoide pf.

Men vi med autisme er lite PK, for meg betyr det etter min erfaring med NT menneskene , opptatt av ærlighet kompromissløshet og mot. NT mennesker er motsatt, på gruppenivå manipulerer de, lyver, pynter på, er beregnende og ikke til å stole på, jeg holder meg derfor nå unna dem....

 

Hva er NT mennesker? 

Anonymous poster hash: 4e556...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Hva er NT mennesker?  Anonymous poster hash: 4e556...4ec

Hei!

Neurotypical or NT, an abbreviation of neurologically typical, is a term coined in the autistic community as a label for people who are not on the autism spectrum.[1] However, the term eventually became used for anyone who does not have atypical neurology: in other words, anyone who does not have autism, dyslexia, developmental coordination disorder, bipolar disorder, ADD/ADHD, or other similar conditions. The term has been replaced by some with "allistic", or "nypical" [2]which has the same meaning as "neurotypical" did originally.[3] The concept was later adopted by both the neurodiversity movement and the scientific community.[4][5][6]

In the United Kingdom, the National Autistic Society recommends the use of the term in its advice to journalists.[7]

Det er altså alle unntatt oss med autisme, vi har en særegen annerledes måte å samhandle.

Oftest forstyrret og ødelagt av NT mennesker i deres iver i å hjelpe oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei!

Nei det tror jeg ikke stemmer:-)

De med personlighetsforstyrrelser er feks ekstremt opptatt av hva andre tenker og mener om dem!

På gruppenivå og unntatt den der shizoide pf.

Men vi med autisme er lite PK, for meg betyr det etter min erfaring med NT menneskene , opptatt av ærlighet kompromissløshet og mot. NT mennesker er motsatt, på gruppenivå manipulerer de, lyver, pynter på, er beregnende og ikke til å stole på, jeg holder meg derfor nå unna dem....

Nå synes jeg du fremstår som både selvgod og svært fordomsfull i forhold til folk flest.

Anonymous poster hash: f0305...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville slettet venner som postet mye slikt. Jeg liker ikke sånne folk. Vurderer å slette en muslimbekjent som har postet veldig mye som oser av Israel-hat i det siste. Folk må selvfølgelig få ha meninger, men når det kommer i den formen der liker jeg det ikke uansett hvem jeg sympatiserer med selv. Det overrasker meg at hun poster så mye sånt. Har alltid trodd hun var et fredselskende menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg ville slettet venner som postet mye slikt. Jeg liker ikke sånne folk. Vurderer å slette en muslimbekjent som har postet veldig mye som oser av Israel-hat i det siste. Folk må selvfølgelig få ha meninger, men når det kommer i den formen der liker jeg det ikke uansett hvem jeg sympatiserer med selv. Det overrasker meg at hun poster så mye sånt. Har alltid trodd hun var et fredselskende menneske.

Jeg måtte slette en som var muslim hater, blir for mye når det går den veien også :mellow: Var jo bare det det gikk i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...