Gå til innhold

Hva gjør du i varmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg står opp TIDLIG, for å ta med hesten på en tur :) så drar jeg på stranda og er der mye av dagen, om jeg ikke har jobb såklart ;)

Anonymous poster hash: dd31f...771

Å har du hest? Kult :) Har respekt for dem, de er store dyr men ser så gøy ut å ri. Stranda er jo et must, men jeg orket ikke i dag. I morgen er det meldt reng og torden her :huh: Men skal bli forfriskende med reng etter all varmen :)

AnonymBruker

Å har du hest? Kult :) Har respekt for dem, de er store dyr men ser så gøy ut å ri. Stranda er jo et must, men jeg orket ikke i dag. I morgen er det meldt reng og torden her :huh: Men skal bli forfriskende med reng etter all varmen :)

Jeg har hest, to stk. faktisk som jeg elsker å tilbringe tid med :-) Hester er fine dyr og jeg vil absolutt anbefale deg å prøve å ri en gang!

Vet ikke hvor jeg skulle gjort av meg uten stranda om dagen. Det er faktisk meldt torden og regn her også, merker det skal bli fint med litt regn ja! :-)

Annonse

stjernestøv

Jeg har hest, to stk. faktisk som jeg elsker å tilbringe tid med :-) Hester er fine dyr og jeg vil absolutt anbefale deg å prøve å ri en gang!

Vet ikke hvor jeg skulle gjort av meg uten stranda om dagen. Det er faktisk meldt torden og regn her også, merker det skal bli fint med litt regn ja! :-)

Ja fikk lyst å ri nå, de ser så snille ut :) Det er godt å kjøle seg ned litt i sjøen i varmen, har faktisk svømt flere ganger i år. I fjor bare en gang.

stjernestøv

Jeg holder meg i skyggen og gjør minst mulig. Jeg er ikke skapt for sånn varme. Puh....

Jeg og, bortsett fra når vi er med sjøen. Herlig å kjøle seg ned, men nå ser det mørkt ut ute. Er vel rett før det braker løs, uff liker ikke lyn og torden :mellow:

Jeg og, bortsett fra når vi er med sjøen. Herlig å kjøle seg ned, men nå ser det mørkt ut ute. Er vel rett før det braker løs, uff liker ikke lyn og torden :mellow:

Jeg fant meg en kald cider, og det var forsfriskende :)

Jeg har tatt meg en kald dusj. Pga en infeksjon i huden får jeg ikke lov av legen å bade i sjøen. Nå skal jeg ut å sette meg i skyggen.

Annonse

Deilig å bade i sjøen. Det beste. Men siden jeg har kort tilgang til skogen har jeg begynt å bruke den mer, og jeg liker det. Før så følte jeg meg litt "Inneklemt" i skogen og synes det var trist å gå i skogen.

Men nå synes jeg det er veldig fint å ligge ved vannet og se kajakkene som går forbi, hunder som bader og naturen ellers. Grille litt god mat og bare slappe av ( jeg er VELDIG opptatt av å SLAPPE AV for tiden:) :) Det eneste jeg snakker om ;)

stjernestøv

Deilig å bade i sjøen. Det beste. Men siden jeg har kort tilgang til skogen har jeg begynt å bruke den mer, og jeg liker det. Før så følte jeg meg litt "Inneklemt" i skogen og synes det var trist å gå i skogen.

Men nå synes jeg det er veldig fint å ligge ved vannet og se kajakkene som går forbi, hunder som bader og naturen ellers. Grille litt god mat og bare slappe av ( jeg er VELDIG opptatt av å SLAPPE AV for tiden:) :) Det eneste jeg snakker om ;)

Godt å slappe av, høres ut som du nyter sommeren :)

mariaflyfly

Prøver å gjøre minst mulig. Det har funka med å sløve på verandaen med bok og kald drikke i dagesvis, men i dag har jeg vært barnevakt niesa og nevøen min. Hadde visst fortrengt hvor slitsomme 4-åringer er. Men jeg har vært supertante i dag, det skal jeg ha for! Det var varmt å bake kanelboller! :)

stjernestøv

Prøver å gjøre minst mulig. Det har funka med å sløve på verandaen med bok og kald drikke i dagesvis, men i dag har jeg vært barnevakt niesa og nevøen min. Hadde visst fortrengt hvor slitsomme 4-åringer er. Men jeg har vært supertante i dag, det skal jeg ha for! Det var varmt å bake kanelboller! :)

Barn kan være slitsomme i denne varmen, men høres ut som de har kost seg. Må ha en tantedag jeg også snart :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...