Gå til innhold

Hva gjør du i varmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

Oppholder meg mest mulig i og ved sjøen. Kan ikke huske sist gang det har vært så varmt i sjøen og ikke brennmaneter. Vi kan jo svømme lange turer! Herlig!

I går hadde vi en dag m torden og regn. Vi rakk en badetur om formiddagen, så ble det rydfing og rengjøring i huset etterpå - drt trengtes! Om kvelden kveldsbad :-)

Vi spiser lite på dagen, tar det igjen om kvelden. Av trening, er det kun svømming for min del :-)

stjernestøv

Oppholder meg mest mulig i og ved sjøen. Kan ikke huske sist gang det har vært så varmt i sjøen og ikke brennmaneter. Vi kan jo svømme lange turer! Herlig!

I går hadde vi en dag m torden og regn. Vi rakk en badetur om formiddagen, så ble det rydfing og rengjøring i huset etterpå - drt trengtes! Om kvelden kveldsbad :-)

Vi spiser lite på dagen, tar det igjen om kvelden. Av trening, er det kun svømming for min del :-)

Høres deilig ut, min mann liker seg ikke ved sjøen. Men har vært med noen ganger, han bare sitter der og kjeder seg :mellow:

Høres deilig ut, min mann liker seg ikke ved sjøen. Men har vært med noen ganger, han bare sitter der og kjeder seg :mellow:

Min mann liker heller ikke sjøen. Så jeg er som regel i/ved/på sjøen uten ham, gjerne sammen med ungene. Så kan han sitte i skyggen langt på land ;-)

Var deilig i Hellas, for varmt bare under utflukter når man ikke kunne "rømme" innendørs/til stranda/i skyggen. Pussig, jeg som ellers tåler varme svært dårlig - jeg syntes det var kaldt da jeg kom til bake til Norge, 26 grader burde da være godt og varmt?

Ja fikk lyst å ri nå, de ser så snille ut :) Det er godt å kjøle seg ned litt i sjøen i varmen, har faktisk svømt flere ganger i år. I fjor bare en gang.

Hei!

Jeg elsker å ri, ikke noe bedre jeg kan gjøre for å være lykkeligst:-)

men ellers graver jeg hull, mange hull, mange steder, dype og store:-)

Jeg er blitt fryktelig sliten av det, så selv om jeg nå venter på at det skal tørke så jeg kan fortsette å grave, så er det jo greit med regn, både for å ta en pause, men også for naturen.

Men varmt er det fortsatt:-)

Annonse

Hei!

Og jeg sendte en gravebilde av meg selv til min psykiater for noen uker siden, fikk svar at jeg så så sporty ut?:-) Vel jeg tenkte jeg så lykkelig ut, for det var jeg, jeg liker å gjøre fysisk arbeide, jeg skulle bare kunnet kunsten å ta pauser, da hadde jeg sikkert ikke blitt utslitt.

Hei!

Og jeg sendte en gravebilde av meg selv til min psykiater for noen uker siden, fikk svar at jeg så så sporty ut?:-) Vel jeg tenkte jeg så lykkelig ut, for det var jeg, jeg liker å gjøre fysisk arbeide, jeg skulle bare kunnet kunsten å ta pauser, da hadde jeg sikkert ikke blitt utslitt.

- Grav videre, gravelesba!  :P

Klippet er borte, men se her: http://tv.nrk.no/serie/uti-vaar-hage/OUHA20000203/sesong-1/episode-2#t=6m10s

Hei!

Insinuerer du at jeg er en kraftig gravelesbe:-D

Ellers, utrolig informativt å se klsestilen og typene på landsbygda:-)

stjernestøv

Hei!

Jeg elsker å ri, ikke noe bedre jeg kan gjøre for å være lykkeligst:-)

men ellers graver jeg hull, mange hull, mange steder, dype og store:-)

Jeg er blitt fryktelig sliten av det, så selv om jeg nå venter på at det skal tørke så jeg kan fortsette å grave, så er det jo greit med regn, både for å ta en pause, men også for naturen.

Men varmt er det fortsatt:-)

Hvorfor graver du store hull?

Hvorfor graver du store hull?

Hei!

Fordi jeg fyller dem med kompost, jord, beinmel og de må være minimum 70 x 70 da tar jeg mer enn det, og planter roser, klematis...jeg graver nå like fine hull til pyntebusker, og det er tungt, jeg må også slå massen bak huset for å skille Stein og leire fra jord. Men jeg ser jeg har fått større muskler :-)

stjernestøv

Hei!

Fordi jeg fyller dem med kompost, jord, beinmel og de må være minimum 70 x 70 da tar jeg mer enn det, og planter roser, klematis...jeg graver nå like fine hull til pyntebusker, og det er tungt, jeg må også slå massen bak huset for å skille Stein og leire fra jord. Men jeg ser jeg har fått større muskler :-)

Ok. Blir en muskelbunt du da :)

Ok. Blir en muskelbunt du da :)

Hei!

Ja:-)

Men snart sitter jeg på forelesning og lesesal og muskler forsvinner:-)

Jeg burde trene gjennom vinteren, men jeg finner ikke tid, jeg leser mye,og har de daglige tingene.

Skulle ønske jeg fikk til å trene sånn som andre, men jeg har så mye jeg styrer med, det er nesten bare i fjellet jeg finner roen til å løpe. Noe må man jo gjøre inni mellom vedlikehold.

Annonse

Traktorlebe er en lesbe som bruker traktor til gravearbeidet. Anonymous poster hash: a6143...bdc

Hei!

Ok jeg graver er heterofil, men er vel da nærmest å være en gravelesbe, traktor har jeg dessverre ikke.

Glad er min mann:-) men jeg har tilhenger, i dag rygget jeg perfekt bort en blindvei inn en innkjørsel:-D

Liker!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...