stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Ble akutt sliten da jeg stod og lagde pizza, så urolig og trøtt. Kan det være væromslaget? Var fint vær men så ble det regn og torden, kjenner det i hele kroppen...ekkelt. Flere som har det sånn? 0 Siter
DoleMari Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Ja, jeg blir ofte veldig trøtt i regnvær. Og så har det vært varmt også.. det er nok vanlig:) 0 Siter
frosken Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Ble akutt sliten da jeg stod og lagde pizza, så urolig og trøtt. Kan det være væromslaget? Var fint vær men så ble det regn og torden, kjenner det i hele kroppen...ekkelt. Flere som har det sånn? Mange som reagerer på slike væromslag. Det blir jo fryktelig lummert rett før det begynner å tordne. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Skrevet 26. juli 2014 Ja, jeg blir ofte veldig trøtt i regnvær. Og så har det vært varmt også.. det er nok vanlig:) Takk, ja det har vært veldig varmt. Helt kokt! Tror jeg tar en cider til 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Skrevet 26. juli 2014 Mange som reagerer på slike væromslag. Det blir jo fryktelig lummert rett før det begynner å tordne. Ja det var fryktelig lummert, trodde jeg skulle dåne. Så er det så ekkelt med torden. 0 Siter
DoleMari Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Takk, ja det har vært veldig varmt. Helt kokt! Tror jeg tar en cider til Kos deg med cider og pizza! Høres godt! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Skrevet 26. juli 2014 Kos deg med cider og pizza! Høres godt! Takk for det Ha en fin kveld der! 0 Siter
slabbedask Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Ja det var fryktelig lummert, trodde jeg skulle dåne. Så er det så ekkelt med torden. Heldig som fikk regn da. Her har vi bare hatt lure-torden idag (for andre gangen denne uka). 0 Siter
Soulshine Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Her har akkurat gardinene begynt å blafre villt og persienner skrangler Jeg ble bare lykkelig jeg, så lykkelig at jeg ikke har tenkt tanken på hvordan kroppen har det. Plutselig var jeg mentalt tilstede igjen - jippi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Skrevet 26. juli 2014 Heldig som fikk regn da. Her har vi bare hatt lure-torden idag (for andre gangen denne uka). Her var det en god regnskyll, og det frisket opp må jeg si. Håper det blir noen dråper der og, herlig egentlig 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Skrevet 26. juli 2014 Her har akkurat gardinene begynt å blafre villt og persienner skrangler Jeg ble bare lykkelig jeg, så lykkelig at jeg ikke har tenkt tanken på hvordan kroppen har det. Plutselig var jeg mentalt tilstede igjen - jippi Så bra! Her blåste det veldig før tordenet og regnet kom, var godt Nå er det blå himmel igjen så blir vel en varm dag i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.