Gå til innhold

Kan eupf symtomer være helt borte i et halvt år?


Gjest

Anbefalte innlegg

Men det jeg svarte her var handlinger. Tanker, følelser og reaksjoner forakter jeg også hos meg selv. Dette blir for komplisert. Men jeg vet at jeg ikke ville fordømt andre slik jeg gjør med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    12

  • frosken

    8

Men det jeg svarte her var handlinger. Tanker, følelser og reaksjoner forakter jeg også hos meg selv. Dette blir for komplisert. Men jeg vet at jeg ikke ville fordømt andre slik jeg gjør med meg selv.

Jeg synes du skal øve på dette med selvmedfølelse i tiden som kommer. På den måten kan du også redusere den avhengigheten du opplever å ha mht bekreftelser her på dol. Bekreftelsene har mye kortere varighet enn hva du kan få til ved å jobbe med de holdningene som selvmedfølelse krever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal øve på dette med selvmedfølelse i tiden som kommer. På den måten kan du også redusere den avhengigheten du opplever å ha mht bekreftelser her på dol. Bekreftelsene har mye kortere varighet enn hva du kan få til ved å jobbe med de holdningene som selvmedfølelse krever.

Et godt råd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal øve på dette med selvmedfølelse i tiden som kommer. På den måten kan du også redusere den avhengigheten du opplever å ha mht bekreftelser her på dol. Bekreftelsene har mye kortere varighet enn hva du kan få til ved å jobbe med de holdningene som selvmedfølelse krever.

Det er nok sant som du skriver her.  

 

Men det er veldig komplisert når følelser og reaksjoner lever sitt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sant som du skriver her.  

 

Men det er veldig komplisert når følelser og reaksjoner lever sitt eget liv.

Hvis det ikke var komplisert, så hadde det heller ikke vært nødvendig å øve på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke var komplisert, så hadde det heller ikke vært nødvendig å øve på det.

Jeg vet aldri om jeg helt klarer å forstå hvordan jeg skal øve, jobbe osv med ting jeg sliter med. Nå er jeg bra, og da forstår jeg egentlig ikke hva jeg sliter med. Kan kanskje heller si det slik at jeg forstår delvis på samme tid som jeg ikke forstår. Alt virker tåpelig. Jeg må bare skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet aldri om jeg helt klarer å forstå hvordan jeg skal øve, jobbe osv med ting jeg sliter med. Nå er jeg bra, og da forstår jeg egentlig ikke hva jeg sliter med. Kan kanskje heller si det slik at jeg forstår delvis på samme tid som jeg ikke forstår. Alt virker tåpelig. Jeg må bare skjerpe meg.

Jeg tror du ville klart det med terapi - da ville du fått veiledning.

Endret av hww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet aldri om jeg helt klarer å forstå hvordan jeg skal øve, jobbe osv med ting jeg sliter med. Nå er jeg bra, og da forstår jeg egentlig ikke hva jeg sliter med. Kan kanskje heller si det slik at jeg forstår delvis på samme tid som jeg ikke forstår. Alt virker tåpelig. Jeg må bare skjerpe meg.

Jeg har helt konkret foreslått at du skulle lese deg opp og øve på selvmedfølelse. Det er litt synd om du avviser det fordi du ikke samtidig kan få løst alt mulig annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt konkret foreslått at du skulle lese deg opp og øve på selvmedfølelse. Det er litt synd om du avviser det fordi du ikke samtidig kan få løst alt mulig annet.

Jeg skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...