Gå til innhold

Vanskelig å sammenligne pris på terassemarkiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal spare til terassemarkiser, men det er visst ikke så lett å finne ut hvor mye det vil koste meg. Synes det er rart at det ikke er lettere å finne ut hva det vil koste uten at jeg må få besøk av en mann i leiligheten for å finne det ut. Jeg liker å sammenligne priser før jeg tar et valg, men synes det er unødvendig å få opp flere menn i leiligheten for å finne ut hva det vil koste. Det bør da være nok å gi opplysninger om bredde og lengde på markisen jeg ønsker og hvordan den kan festes? Hvorfor må dette være så vanskelig? Bør ikke vi forbrukere kunne orientere oss på forhånd uten at det blir for komplisert?

Skrevet

Jeg skal spare til terassemarkiser, men det er visst ikke så lett å finne ut hvor mye det vil koste meg. Synes det er rart at det ikke er lettere å finne ut hva det vil koste uten at jeg må få besøk av en mann i leiligheten for å finne det ut. Jeg liker å sammenligne priser før jeg tar et valg, men synes det er unødvendig å få opp flere menn i leiligheten for å finne ut hva det vil koste. Det bør da være nok å gi opplysninger om bredde og lengde på markisen jeg ønsker og hvordan den kan festes? Hvorfor må dette være så vanskelig? Bør ikke vi forbrukere kunne orientere oss på forhånd uten at det blir for komplisert?

Har du ringt ulike butikker i byen og forhørt deg? Du må ha noe å forholde deg til, en ca pris kan ikke være så komplisert å gi.

Skrevet

Har du ringt ulike butikker i byen og forhørt deg? Du må ha noe å forholde deg til, en ca pris kan ikke være så komplisert å gi.

De må komme opp til meg for å se. Noen som har noen å anbefale? Jeg skal få besøk av Kjells markiser og Scandic solskjerming. Jeg trenger terassemarkiser.

Skrevet (endret)

Helt enig, det syntes jeg også var vanskelig, og litt irriterende da jeg handlet markise.

Endte med å handle hos Fasadeprodukter AS. Terrassemarkise 4,5 m. bred, 3,5 m dyp med fjernkontroll kom på 19.000,- inkludert montering.

Er veldig fornøyd. Markisen er fin og solid. Montørene var greie, og den ble levert da den skulle.

Endret av Kalevaala
Skrevet

De må komme opp til meg for å se. Noen som har noen å anbefale? Jeg skal få besøk av Kjells markiser og Scandic solskjerming. Jeg trenger terassemarkiser.

Har god erfaring med Kjells markiser. Dyrt ble det, men det visste jeg på forhånd. Hadde en hyggelig og dyktig mann på befaring. Han stilte detaljerte spørsmål om hvordan vi ønsket markisene, for å være sikker på at vi fikk det som vi ville. Så fikk tilbud i posten som ble akseptert. Kvaliteten har vært meget bra, i hvertfall har de fungert utmerket i drøye to år, og de ser fortsatt nye ut.

Men vær forberedt på at prisen blir det dobbelte av hva du forestiller deg, med mindre du kjenner til prisnivået fra før :/.

Skrevet

Helt enig, det syntes jeg også var vanskelig, og litt irriterende da jeg handlet markise.

Endte med å handle hos Fasadeprodukter AS. Terrassemarkise 4,5 m. bred, 3,5 m dyp med fjernkontroll kom på 19.000,- inkludert montering.

Det var ganske rimelig ut fra hva jeg har lest andre steder på nettet her om folk som har skaffet seg markiser. Er du fornøyd og hvor lenge har du hatt dem?

Skrevet

Det var ganske rimelig ut fra hva jeg har lest andre steder på nettet her om folk som har skaffet seg markiser. Er du fornøyd og hvor lenge har du hatt dem?

Er veldig fornøyd Ja, editerte før jeg så svaret ditt. 2 år siden nå.

Skrevet

Uff så slitsomt og tungvindt. Jeg håper ihvertfall du blir fornøyd med dine nye markiser når de kommer på plass :-) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...