Gå til innhold

Interessant artikkel: Israel - Hamas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DexterMorgan

Overrasker meg ikke

"Ifølge spesialister på infrastruktur kunne pengene som har vært brukt for å finansiere undergrunns-Gaza kostet like mye som bygningskostnadene for to store sykehus, 20 skoler, tre skyskrapere og to store kjøpesentre, totalt anslått til 1,25 milliarder dollar. Totalt regner man med at det fins halvtannet tusen tunneller i systemet under jorden i Gaza."

Bra at palestinerne prioriterer riktig, og bruker bistandspenger fornuftig

Denne artikkelen handler om hvordan Hamas hadde planlagt et omfattende terroristangrep - før krigen begynte

http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=23701

Er artikkelen i kristenavisen Norge I Dag basert på kilder man kan stole på? (Det referes til Israels ambassadør i Norge, den israelske avisen Ma'ariv, bloggen etter den avdøde kommentatoren Andrew Breitbart, vosizneias.com og  inquisitr.com.)

Gjest Gargamel

Er artikkelen i kristenavisen Norge I Dag basert på kilder man kan stole på? (Det referes til Israels ambassadør i Norge, den israelske avisen Ma'ariv, bloggen etter den avdøde kommentatoren Andrew Breitbart, vosizneias.com og  inquisitr.com.)

Jeg synes ikke det er noe vanskelig å tro at Hamas har luftige planer om angrep på Israel. Jeg mener ambassadøren er en troverdig kilde i den forstand at han neppe lyver. Stort sett driver begge parter med selektiv historiefortelling, spekulasjon og ulik fortolkning av faktiske hendelser. Ikke så mye bevisst løgn. Artikkelen er veldig spekulativ mhp effekten av et angrep.

Å Gudjeg er glad jeg lever i en sfære hvor en 'avis' som prøver etterligne dagbladet-logoen, totalt blottet for objektivitet, stappet med reklame,  ikke har noe som helst inflytelse på meg, eller hva jeg mener.

For gøy tittet jeg på hva type 'artikler' som er der. Kort summert så elsker de Israel, hater homser, ser på selvbestemt abort som drap og mangel på menneskeverd, og anser KRF som eneste parti man bør stemme på..

Haha, for noe lavpanna dritt :) seriøst.. lavpanna dritt. Jeg foreslår du begynner å skrive egne innlegg uten å kun legge ut linker til dette meningsløse babbelet her, det har null verdi for noen som ikke allerede er i den 'pakka'

" Legalisert fosterdrap er nytt her i Norge - bare 30-40 gammelt - før demte kristendommen i landet opp mot en slik landsødeleggende katastrofe. "

"KrF er ENESTE parti på stortinget som løfter menneskeverdet og sier at alle mennesker har like stor verdi"

"- La barna få både en vanlig bibel og en barnebibel"

"Ja, det er masse hyling mot det som er naturleg. Europride (Europa-stolthet) nyleg kan like godt kallast Euroshame (Europa-skam). Ein skal ikkje søkje si ære i det som er skammeleg."

Annonse

AnonymBruker

Å Gudjeg er glad jeg lever i en sfære hvor en 'avis' som prøver etterligne dagbladet-logoen, totalt blottet for objektivitet, stappet med reklame,  ikke har noe som helst inflytelse på meg, eller hva jeg mener.

For gøy tittet jeg på hva type 'artikler' som er der. Kort summert så elsker de Israel, hater homser, ser på selvbestemt abort som drap og mangel på menneskeverd, og anser KRF som eneste parti man bør stemme på..

Haha, for noe lavpanna dritt :) seriøst.. lavpanna dritt. Jeg foreslår du begynner å skrive egne innlegg uten å kun legge ut linker til dette meningsløse babbelet her, det har null verdi for noen som ikke allerede er i den 'pakka'

" Legalisert fosterdrap er nytt her i Norge - bare 30-40 gammelt - før demte kristendommen i landet opp mot en slik landsødeleggende katastrofe. "

"KrF er ENESTE parti på stortinget som løfter menneskeverdet og sier at alle mennesker har like stor verdi"

"Ja, det er masse hyling mot det som er naturleg. Europride (Europa-stolthet) nyleg kan like godt kallast Euroshame (Europa-skam). Ein skal ikkje søkje si ære i det som er skammeleg."

Halleluja!

Anonymous poster hash: 04f43...8bb

Supplerer man med TV Visjon Norge har man den komplette nyhetsdekning.

"- Foreldre som får handikappede barn, har syndet"

"- Stem De Kristne, det er det eneste partiet som kristne burde stemme nå."

"- Gud ønsker å stille Omaba for riksrett"

"- Gjør krav på summen du trenger. Si til djevelen at han skal fjerne henda sine fra penga dine. 

Befal deretter englene (tjenende ånder) å dra ut og få penga til å komme."

"-Jeg ber om en vekkelse blandt du psykisk syke. Jesus elsker jo også de gale".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...