Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lenge har du stått stille da? Det er slett ikke uvanlig at man når et platå en stund, kroppen din har gått ned mye i vekt og trenger tid til å stabilisere seg før den slipper mer vekt. :) Gi den tid. Du la ikke på deg 50 kg over natten heller.

To kilo unna? Skrivefeil? To kilo fra eller til utgjør ikke noen forskjell, ihvertfall ikke for en som ligger rundt 100 kilo. 

Har du justert kaloriinntaket og aktivitetsnivået etter din nye vekt? Husk at en lettere kropp forbruker mindre energi, og for å fortsette å gå ned, må du spise mindre og/eller bevege deg mer. Men ikke sult deg, da; du kan likelvel spise mer enn en normalvektig som skal holde vekten.

To kilo unna? Skrivefeil? To kilo fra eller til utgjør ikke noen forskjell, ihvertfall ikke for en som ligger rundt 100 kilo. 

Har du justert kaloriinntaket og aktivitetsnivået etter din nye vekt? Husk at en lettere kropp forbruker mindre energi, og for å fortsette å gå ned, må du spise mindre og/eller bevege deg mer. Men ikke sult deg, da; du kan likelvel spise mer enn en normalvektig som skal holde vekten.

Første delmål nå er å få vekten til å vise tosifret. Klart jeg skal mer ned om jeg får det til. Men som sagt. Komme ned på et tosifret tall hadde vært gøy.

Første delmål nå er å få vekten til å vise tosifret. Klart jeg skal mer ned om jeg får det til. Men som sagt. Komme ned på et tosifret tall hadde vært gøy.

Da skjønner jeg. Du får det til om du følger oppskriften.

AnonymBruker

Jeg har gått ned fra 124 (hoppet av vekten og vet ikke hva den egentlig ville vise) til 101,7 på ti mnd. Nå vil ikke vekten mer ned. Hva er galt? Jeg veier enda alt for mye.

Hvor lenge har vekten stått stille?

Anonymous poster hash: d9b4a...1b0

Annonse

Du skjønner vel at det kan ha noe å si for ts eller? Over eller under 100? Klart det er en milepæl?!

Jeg har gått ned fra 124 (hoppet av vekten og vet ikke hva den egentlig ville vise) til 101,7 på ti mnd. Nå vil ikke vekten mer ned. Hva er galt? Jeg veier enda alt for mye.

Så flink du har vært!! Gratulerer :). Ikke stress for mye med å gå ned for fort - tenk på hvor mange kg du allerede har mistet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...