AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg trodde han ikke lengre trengte nitro etter utblokkingen. Men fremdeles må han noen ganger ta Nitro på turer med mye oppoverbakker. Bilder viser at han har hatt et veldig lite hjerteinfarkt, men vi vet ikke når. Hadde mye anginasmerter før utblokkingen. Dette bekymrer meg. Vi er tidlig i 50 årene. Jeg har ikke fått noe tilfredstillende svar på hvorfor han fremdeles trenger Nitro. Det er jo legen som skriver ut resepten så han kjenner jo til det. Hvis noen her kunne forklart meg hvorfor enkelte fremdeles trenger Nitro etter at de har åpnet opp årene hadde det vært fint. Jeg vet det er noen små årer de ikke har fått blokkert ut, men de sier at det ikke har noen betydning.Anonymous poster hash: 4e2d2...8ea 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400041-trenger-nitro-etter-utblokking/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.