Gå til innhold

Rart jeg ikke kjenner noe av 4 cider

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ok.

Hei!

Tror cider har så lite alkohol i seg, tror som lettøl, da kan du nok ta dine medisiner.

Er det ikke slike medisiner som skal tas fast? I så fall bør du gjøre det.

Du drikker mye cider etter hva jeg leser og da vil man etter hvert tåle mer, det skjer en tilvenning.

stjernestøv

Hei!

Tror cider har så lite alkohol i seg, tror som lettøl, da kan du nok ta dine medisiner.

Er det ikke slike medisiner som skal tas fast? I så fall bør du gjøre det.

Du drikker mye cider etter hva jeg leser og da vil man etter hvert tåle mer, det skjer en tilvenning.

Vet ikke om det er bra å ta vival når man har drukket fire cider, men nå har jeg tatt fire av det også. Klarer ikke dette mørket, jeg har ikke oversikt og jeg ser ikke så mye lys lenger. Medisinen har vel dempet det, det er skummelt å se ut i mørket og jeg føler det er noe der. Vet ikke hvordan jeg kan beskytte megmot dette, blir så redd.

Vet ikke om det er bra å ta vival når man har drukket fire cider, men nå har jeg tatt fire av det også. Klarer ikke dette mørket, jeg har ikke oversikt og jeg ser ikke så mye lys lenger. Medisinen har vel dempet det, det er skummelt å se ut i mørket og jeg føler det er noe der. Vet ikke hvordan jeg kan beskytte megmot dette, blir så redd.

Hei!

Huff men det går nok bra, men 4 vival og alkohol tror jeg er litt dumt, du sover vel lenge i dag da:-D

Nå er vi jo i en lys årstid, men mørkere blir det jo fremover, skulle ønske du hadde det bra nå, nå bruker du jo disse medisinene dine?! Kan du ikke be din mann holde rundt deg når du blir så redd? Kanskje holde deg fast? En venn av meg blir også fortvilt og redd, da legger mannen seg med hele sin tyngde oppå henne, det hjelper sier hun. Hun har autisme, og jeg tror hun får kuledyneeffekt, jeg brukte kuledynen min.

stjernestøv

Hei!

Huff men det går nok bra, men 4 vival og alkohol tror jeg er litt dumt, du sover vel lenge i dag da:-D

Nå er vi jo i en lys årstid, men mørkere blir det jo fremover, skulle ønske du hadde det bra nå, nå bruker du jo disse medisinene dine?! Kan du ikke be din mann holde rundt deg når du blir så redd? Kanskje holde deg fast? En venn av meg blir også fortvilt og redd, da legger mannen seg med hele sin tyngde oppå henne, det hjelper sier hun. Hun har autisme, og jeg tror hun får kuledyneeffekt, jeg brukte kuledynen min.

Det gikk jo bra og sovnet etter det ble lyst en gang, sov til nå så har vel fått nok. Blir senere og senere lyst.

Helt utrolig at det går ant å bli så redd, min mann ligger i en an seng. Tror jeg kan glemme at han skal holde riundt meg, spurte om det før når jeg var dårlig "kan holde deg i hånden" sa han, så det ble mye av det. Men jeg trengte virkelig en arm rundt meg, trygghet. Tror han har asperger.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...