Gå til innhold

Satser ung ufør

Anbefalte innlegg

Jeg er 32 år gammel og har nå søkt uføretrygd etter å ha forsøkt i ni år på forskjellige studier og arbeidstiltak. Ettersom jeg ble syk før fylte 26 år har jeg ung ufør beregningsgrunnlaget for AAP. Det er på 2,4 ganger G og tilsvarer ca 12 500 utbetalt i måneden.

Det jeg lurer på er hva er satsene for uføretrygd med ung ufør? Har hørt om de som har 19 500 utbetalt i måneden, men også om de som har 16 000. Legen min mente det var det samme som på AAP. Lettere forvirret. Leste på en side for arbeids og sosialdepartementet at det skulle tilsvare 2,91 G når man var enslig. Er det noen her som går på uføretrygd og har ung ufør tillegget som kan gi meg et svar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400083-satser-ung-uf%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...