Gå til innhold

Tenk å hatt en sånn kropp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Enig! Men all den tid jeg ikke verken har genene eller prioriterer å trene så mye som jeg måtte ha gjort, så er det ikke annet å gjøre enn å være passelig fornøyd med den litt  smålubne kroppen jeg har :)

Heldig du som bare er smålubben da :) Jeg er en flodhest :(

stjernestøv

Neeei :) Det var ikke ment sånn! Det var bare ett rart forsøk på å si at ikke alle kan se ut som Shakira, men at vi har lov å være fornøyd med den kroppen vi har likevel :) Du også! :)

Ok :) Jeg er ikke mye fornøyd nå, neste sommer skal jeg være det :)

Annonse

Annonse

stjernestøv

Sliter selv med matmotivasjonen altså, men vet jo hvor fort gjort det er å kose seg i høstmørket... Og vips så er januar her igjen, og jobben er enda tyngre :(

Jeg begynner til høsten, og til neste sommer skal jeg ned mange kilo. Får kose meg meg te i høstmørket, må bare klare det :huh: Fortvilet over meg selv, at jeg bare lar meg selv forfalle. Ble sjokkert her en dag, tenk jeg tok på meg neglelakk :o Sjokk!

Jeg begynner til høsten, og til neste sommer skal jeg ned mange kilo. Får kose meg meg te i høstmørket, må bare klare det :huh: Fortvilet over meg selv, at jeg bare lar meg selv forfalle. Ble sjokkert her en dag, tenk jeg tok på meg neglelakk :o Sjokk!

Så bra - fortsett med det! Ingen grunn til å ikke stæsje seg pga at man er misfornøyd med vekta.

:-)

Kler meg ikke sånn da:-)

Men min mann er stadig forbauset og forundret at ikke barnefødsler syns.

Jeg trener ikke heller, men er jo aktiv, sånn med hagearbeide:-)

Trener du ikke? Skrev ikke du ganske nylig at du løper halvannen mil hver dag? Jeg husker jeg tenkte at det var fantastisk imponerende.

Ingen grunn til å utsette til høsten - sett i gang - nå! Dette øyeblikk! Kom deg ut på en tur :)

Trener du ikke? Skrev ikke du ganske nylig at du løper halvannen mil hver dag? Jeg husker jeg tenkte at det var fantastisk imponerende.

Hei!

Det er et fjellfenomen:-) jeg trener lite i byen, fordi liker ikke bli sliten når jeg er sliten.

Nå er jeg sliten av meg selv, og mitt tempo!

Men så mye som jeg vandrer så blir det jo mye aktivitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...