Gå til innhold

Respekt for trådstarter. Skikk og bruk.

Anbefalte innlegg

Gjest denvakreblomsten
Skrevet (endret)

jeg kjenner din lidelse sterkt - og prøver å tematisere denne m utgangspunkt i ts tema. Vet ikke om jeg lykkes i å bli forstått , men et forsøk

Du ble forstått av meg hvertfall :). Grunnen til at jeg fikk så mye rart mot meg er fordi jeg ikke ble trodd på det jeg skrev, og ikke respektert for at jeg hadde blitt skadet. Heller ikke av psykiateren her. Men jeg skrev jrg hadde fått en alvrolig skade som følge av krenkende oppførsel av en traumebehandler. Jeg ble ikke trodd på noen av disse to punktene, og grudde meg for hvert varsel som dukket opp. Med god grunn. Når det blir sånn burde de fjerne tråden av hensyn til TS. Noe jeg ba om, men som de ikke ville. Og følte meg ikke godt behandlet av de som driver her.

Men, jeg det er jo det psykiatri handler om også har jeg lært nå, å omgjøre mennesker til ting. Det åpnes for et menneskesyn der en koblet med maktarroganse kan tillate seg å gjøre helt horrible ting mot mennesker. Med ulike graderinger. Så holder meg unna slike systemer jeg

Endret av denvakreblomsten
  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

6

• AnonymBruker

6

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

• frosken

4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...