Gjest denvakreblomsten Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 (endret) jeg kjenner din lidelse sterkt - og prøver å tematisere denne m utgangspunkt i ts tema. Vet ikke om jeg lykkes i å bli forstått , men et forsøk Du ble forstått av meg hvertfall . Grunnen til at jeg fikk så mye rart mot meg er fordi jeg ikke ble trodd på det jeg skrev, og ikke respektert for at jeg hadde blitt skadet. Heller ikke av psykiateren her. Men jeg skrev jrg hadde fått en alvrolig skade som følge av krenkende oppførsel av en traumebehandler. Jeg ble ikke trodd på noen av disse to punktene, og grudde meg for hvert varsel som dukket opp. Med god grunn. Når det blir sånn burde de fjerne tråden av hensyn til TS. Noe jeg ba om, men som de ikke ville. Og følte meg ikke godt behandlet av de som driver her. Men, jeg det er jo det psykiatri handler om også har jeg lært nå, å omgjøre mennesker til ting. Det åpnes for et menneskesyn der en koblet med maktarroganse kan tillate seg å gjøre helt horrible ting mot mennesker. Med ulike graderinger. Så holder meg unna slike systemer jeg Endret 11. august 2014 av denvakreblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.