Gå til innhold

Brukt bod

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle kjøpe en bod, tok med drill og tenkte starte demontering.

Men så tenkte jeg at boden er egentlig litt for lang, og videre sendte jeg beskjed om beklager.

Fikk så svar at det bare var å korte den inn.

Jeg svarte jeg er ingen handiwoman.

Nå tenker jeg at hvis jeg bare vet hvor starte sage, samt om jeg kan bruke håndsag så kanskje det går, men jeg tenkte hente bod mest mulig hel, da jeg ikke kan snekre.

Kan jeg starte sage med håndsag? Eller må jeg ha elektrisk sag og demontere veggene?

Jeg skulle få hjelp til demontering av han som selger, men hjemme og ved denne avkortingem er jeg alene. Det er også mulig jeg må snekre 60 cm på den ene siden og også det virker komplisert.

Alt jeg bygger skjer det noe med, fuglekassene er skjeve, gjerdene ramler plutselig ned, hengslene på døren satte jeg motsatt og feil vei, sånn at andre måtte le og bryte seg inn:-( jeg har ingen til å lære meg, men om noen vet om jeg kan klare å forkorte en utebod ca en meter, så er jeg takknemlig.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400144-brukt-bod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skulle kjøpe en bod, tok med drill og tenkte starte demontering.

Men så tenkte jeg at boden er egentlig litt for lang, og videre sendte jeg beskjed om beklager.

Fikk så svar at det bare var å korte den inn.

Jeg svarte jeg er ingen handiwoman.

Nå tenker jeg at hvis jeg bare vet hvor starte sage, samt om jeg kan bruke håndsag så kanskje det går, men jeg tenkte hente bod mest mulig hel, da jeg ikke kan snekre.

Kan jeg starte sage med håndsag? Eller må jeg ha elektrisk sag og demontere veggene?

Jeg skulle få hjelp til demontering av han som selger, men hjemme og ved denne avkortingem er jeg alene. Det er også mulig jeg må snekre 60 cm på den ene siden og også det virker komplisert.

Alt jeg bygger skjer det noe med, fuglekassene er skjeve, gjerdene ramler plutselig ned, hengslene på døren satte jeg motsatt og feil vei, sånn at andre måtte le og bryte seg inn:-( jeg har ingen til å lære meg, men om noen vet om jeg kan klare å forkorte en utebod ca en meter, så er jeg takknemlig.

Jeg mener boden må demonteres, og at det må lages en ordentlig plan dersom den skal krympes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400144-brukt-bod/#findComment-3557551
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Ok, jeg skjønner at dette høres veldig gammeldags ut, men kan ikke mannen din hjelpe deg med å planlegge dette?

Hvis det er en enkel bod burde dette ikke være veldig vanskelig. men som Frosken sier må man ha en klar plan før man setter i gang, Hvis det er en enkel "ferdigbod" fra Byggmakker e.l lønner det seg sannsynligvis å demontere den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400144-brukt-bod/#findComment-3557562
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...