Gå til innhold

Farlig å lese journal.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Redd jeg skal få styrket mine destruktive tanker. Frarådes det? Likevel tenker jeg st jeg må må må ha en forklaring. Forventer at de tråkket på en som er nede. Beklager at jeg stiger ut av munnkurven:( slett adm om dere vil.

Gjest Gargamel
Skrevet

Ja, det er veldig farlig. Les heller Donald, Proust eller noe annet i den retningen.

Skrevet

Jeg kjenner en sterk dragning mot å vite.. Hvorfor ser de på meg som så forstyrret og " fæl" .. Jeg begriper ikke hvordan psykolog kan ha fått teamet sitt med på slike antagelser . Da må det jo bety at de ser el eier en sannhet ikke jeg ser , skjønner el forstår. Kanskje jeg er forferdelig - i så fall har jeg ikke livets rett

stjernestøv
Skrevet

Jeg kjenner en sterk dragning mot å vite.. Hvorfor ser de på meg som så forstyrret og " fæl" .. Jeg begriper ikke hvordan psykolog kan ha fått teamet sitt med på slike antagelser . Da må det jo bety at de ser el eier en sannhet ikke jeg ser , skjønner el forstår. Kanskje jeg er forferdelig - i så fall har jeg ikke livets rett

De som har slitt psykisk hele livet, har de ikke livets rett?

Er det bare å avlive alle fordi de er psykiske vrak?

Skrevet

De som har slitt psykisk hele livet, har de ikke livets rett?

Er det bare å avlive alle fordi de er psykiske vrak?

det er ikke det jeg sier Stjetnestøv .. Jeg sier om JEg er så fæl , slem og forstyrret så er det vel egentlig ikke vits i st jeg gjør annet enn å ta en giftsprøyte ... En usynlig som gjør at jeg langsomt ( så de son er gla i meg blir vant til tanken) kan få smuldre opp og bli ingenting :(((
Skrevet

Men bare ignorer , slett meg - el huns meg for dette utbruddet , jeg kan visst ikke forvente annet. Orker ikke lese journal m psykolog til stede.. Jeg vet ikke hva den vil gjøre med meg , er redd den setter punktum for min kamp mot fortapelsen.

stjernestøv
Skrevet

det er ikke det jeg sier Stjetnestøv .. Jeg sier om JEg er så fæl , slem og forstyrret så er det vel egentlig ikke vits i st jeg gjør annet enn å ta en giftsprøyte ... En usynlig som gjør at jeg langsomt ( så de son er gla i meg blir vant til tanken) kan få smuldre opp og bli ingenting :(((

Giftsprøyte? Uff a meg! Men det beste for samfunnet hadde vel vært om vi ble utryddet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...