Gå til innhold

Har alle treningsentre aircondition?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke akkurat inntrykk av det. Det bør jo være en nødvendighet på treningssenter med så mange svette mennesker og særlig om sommeren! Nå har det jo kommet aircondition på busser og i noen butikker, så da mener jeg det bør være et påbud at det også bør være på treningssenter. Jeg har sjekket rundt på deres nettsider og ingen oppgir at de har det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400189-har-alle-treningsentre-aircondition/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke akkurat inntrykk av det. Det bør jo være en nødvendighet på treningssenter med så mange svette mennesker og særlig om sommeren! Nå har det jo kommet aircondition på busser og i noen butikker, så da mener jeg det bør være et påbud at det også bør være på treningssenter. Jeg har sjekket rundt på deres nettsider og ingen oppgir at de har det.

Det har vært aircondition på alle de trengssentrene jeg har trent på i årenes løp. Jeg tror ikke de anser det som nødvendig å oppgi på sine nettsider at de har AC, de anser det nok som en selvfølge. Har du ringt rundt og spurt de stedene du vurderer å trene?

Hvilke har du trent på da? Jeg spurte om de hadde på et jeg var på, men fikk til svar at de hadde vifter. Tolket det som at de ikke hadde det. Man merker fort om det er aircondition og det har jeg ikke lagt merke til, men så har jeg ikke prøvd Elixia da.

Hvilke har du trent på da? Jeg spurte om de hadde på et jeg var på, men fikk til svar at de hadde vifter. Tolket det som at de ikke hadde det. Man merker fort om det er aircondition og det har jeg ikke lagt merke til, men så har jeg ikke prøvd Elixia da.

Blant annet SiO, Stamina, Sats og Friskis og Svettis.

Løp ute i guds frie natur. Da behøver du ikke ac.

Anonymous poster hash: 8d12b...3fa

Annonse

Løp ute i guds frie natur. Da behøver du ikke ac.Anonymous poster hash: 8d12b...3fa

Det er forferdelig å trene ute på sommeren når det er varmt. Da er det bedre å trene på et kaldt treningsenter, men det må være kaldt! Jeg har ikke merket at de har aircondition på friskis og svettis.

Det er forferdelig å trene ute på sommeren når det er varmt. Da er det bedre å trene på et kaldt treningsenter, men det må være kaldt! Jeg har ikke merket at de har aircondition på friskis og svettis.

Nå er sommeren overog det er normale temperaturer ute. Det er bare å sette i gang.

Anonymous poster hash: 8d12b...3fa

Der jeg trener er det aircondition.

Men akkurat nå i den varmen vi har hatt i sommer, har den nok ikke vært så merkbart.

Men den er sikkert ikke beregnet på slike varme sommere  ;)

Det er nettopp det jeg etterlyser. Skal man orke å trene når det er varmt er det bare kald luft som kan friste meg.

Anonymous poster hash: 6adee...6f6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...