Gå til innhold

Godt å føle seg bedre :-)

Anbefalte innlegg

I natt sov jeg kun på 200 mg seroquel, hadde drukket fire cider og men nå er det nok. Skal ikke drikke mer alkohol nå, det er så godt å ikke være oppe om nettene og være livredd. Orker lite om dagen, men kan vel gå ut fra at zeldox virker nå?

Da slipper jeg vel å gå over til solian? Har hatt is i magen lenge nå nhd ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400192-godt-%C3%A5-f%C3%B8le-seg-bedre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye stemmer overens med mine erfaringer, det er godt å lese :) De kan vise seg som lyskuler også og lystråler, det har jeg sett ;) Herregud så herlig å lese! Og alle måtene de tar kontakt på, det er utrolig. Er så glad for at det finnes noe etter dette.

Annonse

Jada, vet godt at du mener det :-)

Jeg mener det helt motsatte av deg.

Hehe du vil få deg en overraskelse :) Det er mange ateister i verden, men de overlever døden de og. Det blir som du tror, men etterhvert oppdager du at du fremdeles kan tenke....at du fremdeles lever.

Hehe du vil få deg en overraskelse :) Det er mange ateister i verden, men de overlever døden de og. Det blir som du tror, men etterhvert oppdager du at du fremdeles kan tenke....at du fremdeles lever.

Det hadde jo vært flott om det er slik du beskriver, men jeg tror nok ikke det er slik. Jeg har hatt et yrke hvor jeg har sett mange mennesker dø. Og jeg har snakket med mennesker som har overlevd døden (blitt gjenopplivet etter hjertestans). Alle har sagt det samme. De følte ingenting, når de våknet føltes det bare som om de hadde vært borte en stund, altså som etter en besvimelse.

Det hadde jo vært flott om det er slik du beskriver, men jeg tror nok ikke det er slik. Jeg har hatt et yrke hvor jeg har sett mange mennesker dø. Og jeg har snakket med mennesker som har overlevd døden (blitt gjenopplivet etter hjertestans). Alle har sagt det samme. De følte ingenting, når de våknet føltes det bare som om de hadde vært borte en stund, altså som etter en besvimelse.

Whatever will be will be :) Jeg har hatt kontakt med ånder, så jeg vet de eksisterer.

Annonse

Hvordan vil du da forklare at så mange jeg har møtt beskriver at det er et "intet" i død tilstand?

De husker ikke, men det er mange som husker også som har hatt nær døden opplevelser. Men hvis man tror på intet er det intet i begynnelsen, før man får summet seg litt og oppdaget at det er noe likevel.

De husker ikke, men det er mange som husker også som har hatt nær døden opplevelser. Men hvis man tror på intet er det intet i begynnelsen, før man får summet seg litt og oppdaget at det er noe likevel.

Hva er årsaken til at de ikke husker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...