Gå til innhold

klesskift på sfo

Anbefalte innlegg

Har en jente som begynner på SFO snart for første gang. 
Må ha med klesskift til å ha i hyllen hennes. Regntøy og parkdress har hun.

Nå er det fortsatt tidlig på høsten, så for tidlig med lue?

Hva annet er greit å ha med av skift, det blir kanskje litt annet enn på barnehage? Jeg ville ha med en ekstra truse just in case. Hun pleier aldri å være uheldig, men man vet jo aldri... eller hvis man ramler i en våt søledam og blir bløt tvers gjennom... 
Hva tror dere? 2 par sokker kanskje? Og et par litt tykkere til å ha i støvlene når det blir kaldere? (til vinters så klart mer varme klær, men dette gjelder altså høstgarderoben). For tidlig med strømpebukse og fleece? 

Jeg er ganske fersk i gamet :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400208-klesskift-p%C3%A5-sfo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener å huske at jeg alltid hadde et sett med klær liggende på hylla på sfo. Altså truse, strømper, bukse og genser (tskjorte). 

I tillegg hadde jeg regntøy, gummistøvler og et par varmere strømper på hylla

Er det god plass der er det jo bare å legge lue og andre varmere klær der også nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...