Gå til innhold

Trist/Robin Williams er død :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempetrist.  Jeg har sett "Dead Poets Society" (Dagen er din) haugevis av ganger.  Klarer ikke la være hvis jeg ser den går på en kanal vi har.   

Har sett mange av de filmene hans som ikke er komedier og vært imponert over allsidigheten hans.  Husker jeg hjalp datteren min med en skoleoppgave på engelsk om ham for mange år siden, ikke så veldig lenge etter "One Hour Photo", som vi hadde sett sammen. 

Jeg beundrer de som klarer å være troverdige enten de spiller helt eller "the bad guy".  Mange kjente skuespillere får den samme typen rolle igjen og igjen, det er ikke alltid like imponerende.          

Kjempetrist.  Jeg har sett "Dead Poets Society" (Dagen er din) haugevis av ganger.  Klarer ikke la være hvis jeg ser den går på en kanal vi har.   

Har sett mange av de filmene hans som ikke er komedier og vært imponert over allsidigheten hans.  Husker jeg hjalp datteren min med en skoleoppgave på engelsk om ham for mange år siden, ikke så veldig lenge etter "One Hour Photo", som vi hadde sett sammen. 

Jeg beundrer de som klarer å være troverdige enten de spiller helt eller "the bad guy".  Mange kjente skuespillere får den samme typen rolle igjen og igjen, det er ikke alltid like imponerende.          

Ja han var allsidig og virket så snill og god, synd han slet med rusproblemer. Og de trodde han kanskje hadde tatt selvmord? Trist!

Annonse

Han har spilt i mange utrolig gode filmer, synd det ikke blir flere. For meg er han udødeliggjort i The World According to Garp og Good Morning Vietnam, det er blant de beste filmene jeg vet om.

Ja han hadde mange bra filmer. Syns det var trist med selvmord, han må ha hatt det vondt. Virket som et godt menneske.

"Dead Poets Society" er jo også en storfilm med ham i hovedrollen. Ååååååå - mange, mange år siden jeg så den... Den har jeg jammen lyst til å se igjen sammen med ungene nå!

Husker jeg så den i Frankrike det året jeg var der, i 1990/91. En kino i byen viste filmer på originalspråket (på de andre stedene var filmene dubbet) ;-)

Annonse

Trist ja, og ekstra trist fordi hans siste tid var så vondt at han valgte å dø. Han gjorde mye bra, og vi ser jo nå både hvilken enorm respekt han hadde i bransjen og hvor elsket han var av familien og sitt publikum.

I dag ser jeg at min favorittdame fra gamle tider, Lauren Bacall, også har dødd. Trist det også, men på en annen måte enn med Williams. Hun levde et langt liv og jobbet vel omtrent til det siste. I mine øyne var hun mye mer interessant enn Monroe og de andre. Bacall var kul! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...