stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Sjefen ringte meg og sa det han kunne tilby var innleggelse, at det var det beste akkurat nå når jeg hadde det som dette. At det var best å være innlagt med tanke på medisinbytte? Er jeg virkelig syk nok til å innlegges? I morgen. Jeg ble så skjelven nå, og vet ikke helt hva jeg mener. 0 Siter
frosken Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Jeg synes dette er et godt tilbud og er glad for at du endelig kan få mer hjelp. Det er ikke meningen at du skal være så redd som du har vært i sommer uten at man forsøker å hjelpe deg til å få det bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Jeg synes dette er et godt tilbud og er glad for at du endelig kan få mer hjelp. Det er ikke meningen at du skal være så redd som du har vært i sommer uten at man forsøker å hjelpe deg til å få det bedre. Ja det betyr jo hjelp og sikkert medisinbytte, ble bare så skjelven. Lenge siden jeg har vært der nå, og jeg lurer på hva mannen min vil si. 0 Siter
Legacy Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Sjefen ringte meg og sa det han kunne tilby var innleggelse, at det var det beste akkurat nå når jeg hadde det som dette. At det var best å være innlagt med tanke på medisinbytte? Er jeg virkelig syk nok til å innlegges? I morgen. Jeg ble så skjelven nå, og vet ikke helt hva jeg mener. Jeg har sett at du har slitt en stund nå. Så jeg synes du skal ta imot tilbudet om innleggelse. Familien din vil sikkert bli glad hvis du får hjelp til å bli bedre. De er jo glad ideg og vil ditt beste. Lykke til, håper du tar imot tilbudet og blir bedre :-) 0 Siter
frosken Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Ja det betyr jo hjelp og sikkert medisinbytte, ble bare så skjelven. Lenge siden jeg har vært der nå, og jeg lurer på hva mannen min vil si. Hvis mannen din har motforestillinger, så synes jeg det er viktig at du fokuserer på at du alltid har blitt friskere som følge av innleggelser tidligere. Det vil du bli denne gangen også :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Jeg har sett at du har slitt en stund nå. Så jeg synes du skal ta imot tilbudet om innleggelse. Familien din vil sikkert bli glad hvis du får hjelp til å bli bedre. De er jo glad ideg og vil ditt beste. Lykke til, håper du tar imot tilbudet og blir bedre :-) Takk for det :-) Vil jo bli bedre og det vil være bra for dem, har ikke orket så mye denne sommeren og vært sliten. Bare tenker på hva minn mann vil si, er litt nervøs for det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Hvis mannen din har motforestillinger, så synes jeg det er viktig at du fokuserer på at du alltid har blitt friskere som følge av innleggelser tidligere. Det vil du bli denne gangen også :-) Ok, får prøve å fokusere på det og si det til han og :-) Tror han får litt sjokk, det gjorde jeg også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Han har blanede følelser Ungene tok det bedre Jeg er litt forvirret og uvel! 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Jeg syns du skal ta imot tilbudet. Nå har du sjansen til å få en grundig medisinvurdering. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Jeg syns du skal ta imot tilbudet. Nå har du sjansen til å få en grundig medisinvurdering. Ja har jo det, men så er jeg ofte redd for nye medisiner. Tror jeg skal bli forgiftet, men jeg skal ta imot tilbudet. Det er bare så uvirkelig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Jeg synes det er et godt forslag, og jeg synes du skal ta imot tilbudet om innleggelse. Jeg har også lest nedover tråden her. Nå synes jeg du bare skal akseptere innleggelsen og ikke diskutere dette også frem og tilbake i det uendelige. 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Sjefen ringte meg og sa det han kunne tilby var innleggelse, at det var det beste akkurat nå når jeg hadde det som dette. At det var best å være innlagt med tanke på medisinbytte? Er jeg virkelig syk nok til å innlegges? I morgen. Jeg ble så skjelven nå, og vet ikke helt hva jeg mener. Gå for det stjernestøv. Ta imot tilbudet, det viser at de ønsker å gjøre dette på en profesjonell og grundig måte. Du kan ikke fortsette i samme løp som du har gjort denne sommeren. Ikke tenk, bare si ja. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Jeg synes det er et godt forslag, og jeg synes du skal ta imot tilbudet om innleggelse. Jeg har også lest nedover tråden her. Nå synes jeg du bare skal akseptere innleggelsen og ikke diskutere dette også frem og tilbake i det uendelige. Ok, jeg skal akseptere det. Må pakke i dag jeg da, rart. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Gå for det stjernestøv. Ta imot tilbudet, det viser at de ønsker å gjøre dette på en profesjonell og grundig måte. Du kan ikke fortsette i samme løp som du har gjort denne sommeren. Ikke tenk, bare si ja. Ok. Syns bare det er litt uvirkelig, i morgen på denne tiden er jeg der. Lurer på hvordan jeg føler meg da. 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Jeg synes dette høres bra ut. Nå får dere en sjanse til å gå gjennom dette med medisiner på en kontrollert måte, der du kan være trygg på at du blir fulgt opp. Jeg synes det viser at de tar deg på alvor og ønsker å hjelpe deg. Jeg er glad for at du tar imot tilbudet, og ser frem til å se at du har det bedre når du kommer ut igjen:-) Om mannen din surmuler, drit i han. Dette handler om hva som er best for DEG. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Høres ut som en god plan. Lykke til! 0 Siter
gardia Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Jeg har en mann som også blir sur når jeg skal innlegges ,så vet hvordan du har det der.Og spesielt når man har barn så gir jo det dårlig samvittighet i seg selv, trenger ikke sur mann i tillegg. Ta innleggelsen din, du har sikkert godt av å hvile litt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Jeg synes dette høres bra ut. Nå får dere en sjanse til å gå gjennom dette med medisiner på en kontrollert måte, der du kan være trygg på at du blir fulgt opp. Jeg synes det viser at de tar deg på alvor og ønsker å hjelpe deg. Jeg er glad for at du tar imot tilbudet, og ser frem til å se at du har det bedre når du kommer ut igjen:-) Om mannen din surmuler, drit i han. Dette handler om hva som er best for DEG. Ok, ja håper det blir bedre når jeg kommer ut, det trenger jo ikke bli så lenge :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Høres ut som en god plan. Lykke til! Takk for det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Jeg har en mann som også blir sur når jeg skal innlegges ,så vet hvordan du har det der.Og spesielt når man har barn så gir jo det dårlig samvittighet i seg selv, trenger ikke sur mann i tillegg. Ta innleggelsen din, du har sikkert godt av å hvile litt. Han var skikkelig sur og kjeftet og stod i, jeg ble helt fjern i hodet. Men nå sier han det er det beste, og ungene er så store at de klarer seg selv. Men trist å reise fra dem fordet, så mye kan skje...jeg liker å ha oversikt/kontroll på folk i huset, og vite at de har det bra. Skal ha med meg ipoden min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.