Gjest Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Prøvde å finne det ut på nettet, men fant ingenting. Det har kanskje ingenting å si da. 0 Siter
Nycora Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Prøvde å finne det ut på nettet, men fant ingenting. Det har kanskje ingenting å si da. Vet ikke jeg heller, men jeg tar levaxin på morgenen. Medisiner som skal inntas en gang i døgnet tror jeg ikke er så nøye med morgen eller kveld. Det viktigste er nok at du tar den til noenlunde samme tid hver dag. 0 Siter
frosken Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Prøvde å finne det ut på nettet, men fant ingenting. Det har kanskje ingenting å si da. Når det ikke står noe om tidspunkt, så betyr det at du selv kan velge et tidspunkt som passer bra for deg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Du kan ta det når som helst. Ta det når det er mest praktisk for deg. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Du kan ta det når som helst. Ta det når det er mest praktisk for deg.Takk for svar. Fant til slutt på et diskusjonsforum at noen mente du fikk energi av de, så det var best å ta på morgenen. Jeg vet ikke om det ligger noe i det. Men nå blir det nå det. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Når det ikke står noe om tidspunkt, så betyr det at du selv kan velge et tidspunkt som passer bra for deg.Takk til deg og frosken, og takk for all støtte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.