Gå til innhold

Bursdagsgave til menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eh, det blir jo litt rart om andre skal fortelle deg hva du ønsker, for det er vel du som best vet hva du ønsker og trenger.

Du kan jo fortelle litt om livssituasjonen din. Bor du i egen bolig (hus/leilighet?) - er det noe du trenger til hjemmet?

Om det er fra kjæresten, så er jo typiske gaver aftershave, belte, skjorte med slips, bok (om du liker bøker), cd med favorittmusikken, eller kanskje en perfekt kveld med kino og middag :D

Det kommer jo litt an på økonomien også. OM kjæresten din har god råd, så kan du selvsagt ønske deg litt sånne store ting som tur til England og se favorittfotballaget ditt...

men har hun normal økonomi, så kan du n ok ikke forlange noe større enn slike små nyttige ting da.
Du kan også ønske deg verktøy, det er kjekt å ha :)

Jau

Anonymous poster hash: e4166...ede

Eg er ein mann i midten av 20-årene. Min sambuer lurer på hva eg ønsker meg til gebursdagen min. Har dykk noken tips eller gode ideer? Hva ville dykk gitt eller ønska sjølv?

Anonymous poster hash: 76298...0b3

Du vet vel best hva du ønsker deg? Et WiMP / Spotify gavekort hadde jeg satt pris på.

Anonymous poster hash: 8c70b...24d

Tollekniv. Sovepose. Mansjettknapper.

Hva i all verden skal man med mansjettknapper? Mannen min bruker kun skjorter med knapper... aldri skjønt når man skal bruke de mansjettknappene, må nå være til bryllupet det da. 

En dvd-serie. Klær? Min mann bruker skjorter hver dag, og bruker mansjettknapper ofte, har flere. En skikkelig kokkekniv. Noe til kjøkkenet, alle lager vel mat. Oppladbar skrutrekker/drill. Gavekort på kino/restaurant, så kan dere gå sammen? Koffert, paraply, nye sko? Hva trenger du?

Annonse

Hva i all verden skal man med mansjettknapper? Mannen min bruker kun skjorter med knapper... aldri skjønt når man skal bruke de mansjettknappene, må nå være til bryllupet det da.

Man bruker dem til helt andre type skjorter enn dem som har enkel mansjett med påsydd knapp. Det er ikke uvanlig blant menn jeg vet om å ha minst én skjorte med doble mansjetter, typisk til festbruk (julebord osv), og noen bruker det sågar også til jobbdressen.

Man bruker dem til helt andre type skjorter enn dem som har enkel mansjett med påsydd knapp. Det er ikke uvanlig blant menn jeg vet om å ha minst én skjorte med doble mansjetter, typisk til festbruk (julebord osv), og noen bruker det sågar også til jobbdressen.

Ja, min mann bruker helst skjorter med mansjettknapper :P.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...