Gå til innhold

Burde det ha smelt nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reduserte SNRI med 1/3 for 3 dager siden. Ikke fått noe problem med det, bortsett fra diare de første dagene. Ikke noe psykisk tull og angst.

Burde det ha vist seg etter 3 dager, eller kan det "gå til helvete" om noen dager? 

Anonymous poster hash: 23c96...318
Skrevet

Jeg reduserte SNRI med 1/3 for 3 dager siden. Ikke fått noe problem med det, bortsett fra diare de første dagene. Ikke noe psykisk tull og angst.

Burde det ha vist seg etter 3 dager, eller kan det "gå til helvete" om noen dager? 

Det kan ta uker / måneder.

Skrevet

Det kan ta uker / måneder.

Tenker på de beryktede seponeringsreaksjonene til Efexor - ikke om grunnsykdommen kommer tilbake. De viser seg vel ganske kjapt?

Skrevet

Tenker på de beryktede seponeringsreaksjonene til Efexor - ikke om grunnsykdommen kommer tilbake. De viser seg vel ganske kjapt?

OK, det bør du nok merke i løpet av få dager.

Skrevet

Kanskje du er blandt de heldige som slipper?

Jeg fikk ingen effekt av medisinen. Da er vel oddsene for å seponere problemfritt noe bedre?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette tyder på at du har tålt reduksjonen med 1/3

Skrevet

Nedtrappingen går utmerket. Får bare dårlig mage samme dag som jeg justerer ned dosen, og litt dagen etter. Men er det vanlig å få cravings på mat generelt av å seponere medisiner som dette? Merker stort sett ingen forskjell i hodet av nedtrappingen (bare mild hodepine). Psykisk sett er nedtrappingen like skummel som å trappe ned C-vitaminer...

Skrevet

Og hvor lang tid tar det før man får normal spyttproduksjon igjen etter siste dag jeg tar Efexor?

Skrevet

Nå er det 52 timer siden inntak av aller siste dose. Jeg har ikke fått noen psykiske widthdrawal symptoms, kun diaré og løs mage i går, og litt urolig mage i dag. Føler meg helt klar i toppen og egentlig roligere enn på SNRI. Null forskjell. Er det sannsynlig at dette har gått bra (snakker om avvenning av efexor, ikke at grunnsykdommen kommer tilbake) etter at det ikke har skjedd noe skummelt ennå? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...