Gå til innhold

Spørsmål om Facebook

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg har sett, er at de som sletter seg, blir værende på vennelista, av og til sitter profilbildet igjen på lista mi, men som oftest forsvinner det, men om jeg går inn på profilen får jeg en blank side.

Om du blokker en person derimot, vil du være usynlig for de du har blokkert om de søker på deg, og om du skriver i grupper, på vegger til folk osv (ulempen er om de skriver navnet ditt manuelt... jeg har blokka noen personer, men så vant jeg i en gruppe, og de skrev mitt navn - gratulerer xxxx - uten å linke til navnet, så da skjønte nok vedkommende at jeg fortsatt var på facebook).

Det beste er nok om du sletter alle bildene dine manuelt før du sletter deg fra facebook. Kontoen blir stående som den er, med vennene, bildene og veggen, som om ingenting har hendt  - i en viss tid, slik at om du ombestemmer deg og gjenoppretter kontoen din, så er den der slik den var. 

Anonymous poster hash: fb202...e66

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...