AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 Skrevet 16. august 2014 Hvis man veier 110 kg og er 173 cm høy? Anonymous poster hash: 17bd3...4f0 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 16. august 2014 Skrevet 16. august 2014 Ja overvektige kan jogge og få skader. Ja overvektige kan jogge uten å få skader. Ja undervektige kan jogge og få skader. Ja undrevektige kan jogge uten å få skader. Som regel er eventuelle skader du kan eller kan ikke få mye bedre enn skadene du får ved å ikke jogge Tl.DR: Ja du kan jogge uten veldig stor sannsynlighet for skade 0 Siter
stiften Skrevet 16. august 2014 Skrevet 16. august 2014 For alle, uansett vekt, gjelder det å starte forsiktig for å forebygge skader Hadde jeg vært deg, ville jeg startet med å spasere og ha et min jogging innimellom. Etter et par uker ville jeg økt andel jogging i turen Ved å starte forsiktig, rekker muskulaturen å bygge seg litt opp- for "alvoret begynner". Lykke til 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 Skrevet 16. august 2014 Hvis man veier 110 kg og er 173 cm høy?Anonymous poster hash: 17bd3...4f0 Ja det kan de. Men de kan som andre som begynner å jogge få skader. Noe større sjanse for skader sikkert i og med at belastningen på ben/knær blir større dess tyngre man er i utgangspunktet. Ta det med ro i starten. Gå i et moderat tempo til du er varm, øk gå farten og legg inn noen løpemetre etterhvert og du vender kroppen til nye belastninger. Anonymous poster hash: 5e4dd...a88 0 Siter
Medister Laura Skrevet 16. august 2014 Skrevet 16. august 2014 Start med forsiktig gange, og ta det derfra. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Hvis man veier 110 kg og er 173 cm høy? Anonymous poster hash: 17bd3...4f0 Ja, jeg tror det er veldig stor sjanse for problemer med knær og hofter om du går hardt ut. Det er bedre å gå fort i oppoverbakker etc til du er mye lettere og kroppen er vant til det. Ski og sykkel er mye bedre. (sykkel kan være problematisk for noen overvektige.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.