Gå til innhold

EKG - døgnkontinuerlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går helt bra. Ledningene sitter ganske tett på kroppen, det eneste som er litt plagsomt er å ha opptakeren hengende i beltet. Den må også ligge løs i senga når du skal sove.

Ofte anbefales det å prøve og provosere fram rytmeforstyrrelsen, slik at legen får sett hva det er du plages med. En 24 timer EKG uten å ha symptomer er ganske verdiløs.

Lykke til!

Det går helt bra. Ledningene sitter ganske tett på kroppen, det eneste som er litt plagsomt er å ha opptakeren hengende i beltet. Den må også ligge løs i senga når du skal sove.

Ofte anbefales det å prøve og provosere fram rytmeforstyrrelsen, slik at legen får sett hva det er du plages med. En 24 timer EKG uten å ha symptomer er ganske verdiløs.

Lykke til!

Takk for tips. :) "henge i beltet" betyr at jeg må ha på annet enn jeg normalt ville gått i. :)

Jeg hadde opptageren hengende rundt halsen, så utstyret som brukes er trolig litt forskjellig. Klær bare tas utenpå alt av ledninger og duppedingser :)

Anonymous poster hash: a54f7...55b

Jeg hadde med både en liten veske som kunne henge på skrå samt belte, og det ble til at beltet ble brukt. Takk for svar. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...