Gjest hege Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Hei!! Jeg er en 17 år gammel jente. Jeg er 165 cm høy og veier 52 kg. Er det for lite?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 det er ikke mye, men det er jo forsåvidt ikke unormalt lite for en 17 år gammel jente heller. spis og vær glad=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Det er umulig å si om du er tynn eller tykk bare ut ifra tall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Det er umulig å si om du er tynn eller tykk bare ut ifra tall. neida det er det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 neida det er det ikke. Joda, det er jeg et levende bevis på. Er det så vanskelig å forstå at det fins ulik bygning på folk?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Joda, det er jeg et levende bevis på. Er det så vanskelig å forstå at det fins ulik bygning på folk?! nei, det er det ikke. Men tall gir en viss pekepinn, og er derfor ikke umulig å si. Ville du sagt til en som er 2meter høy og veier 40kilo, at hun ikke nødvendigvis er undervektig? Eller til en som er 150cm høy og veier 200kilo at hun er slank fordi hun kanskje bare har grov beinbygning. Nei det er ikke umulig utifra tall. Hvorfor tror du leger bruker BMI? Ikke fordi det er korrekt, men fordi det gir en viss pekepinn. IKKE UMULIG! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggy Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Høres veldig lite ut ja, men vet ikke jeg......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juledamen Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Nei, det er ikke for lite, fordi du er så ung enda. Jeg er 29 og veide 52 kg helt til jeg var 25, jeg er 163cm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 nei, det er det ikke. Men tall gir en viss pekepinn, og er derfor ikke umulig å si. Ville du sagt til en som er 2meter høy og veier 40kilo, at hun ikke nødvendigvis er undervektig? Eller til en som er 150cm høy og veier 200kilo at hun er slank fordi hun kanskje bare har grov beinbygning. Nei det er ikke umulig utifra tall. Hvorfor tror du leger bruker BMI? Ikke fordi det er korrekt, men fordi det gir en viss pekepinn. IKKE UMULIG! Eksemplene du gir er kanskje en smule overdrevet? Ingen vil vel protestere på det du sier der. Men BMI stemmer ikke alltid - det er ikke til å komme fra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.