Gjest Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 I deler av min journal fra dps står det at et tema som kan relateres til mål for terapi forløpet er på dagsorden den og den dato. Intet mer . Kan de ha fjernet ting for at jeg ikke skal se? Eller latt være å notere. Vet jo jeg har snakket mye . Står jeg snakker om mye jeg har vanskelig for å sortere ?! Hæ? Lurer veldig da jeg tenker nyanser da lett kan glippe...?! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 I deler av min journal fra dps står det at et tema som kan relateres til mål for terapi forløpet er på dagsorden den og den dato. Intet mer . Kan de ha fjernet ting for at jeg ikke skal se? Eller latt være å notere. Vet jo jeg har snakket mye . Står jeg snakker om mye jeg har vanskelig for å sortere ?! Hæ? Lurer veldig da jeg tenker nyanser da lett kan glippe...?! Tenk hvis du kunne brukt like mye energi på å prøve å bli bedre!Anonymous poster hash: f87d8...785 0 Siter
headrace Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Tenk hvis du kunne brukt like mye energi på å prøve å bli bedre!Anonymous poster hash: f87d8...785 Det var da et veldig både dumt og unødvendig utsagn..? Tenk om du kunne brukt like mye energi som du brukte på å skrive det der på å si noe oppløftende eller smart i stedet. 0 Siter
Kayia Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 I deler av min journal fra dps står det at et tema som kan relateres til mål for terapi forløpet er på dagsorden den og den dato. Intet mer . Kan de ha fjernet ting for at jeg ikke skal se? Eller latt være å notere. Vet jo jeg har snakket mye . Står jeg snakker om mye jeg har vanskelig for å sortere ?! Hæ? Lurer veldig da jeg tenker nyanser da lett kan glippe...?! Journalen er ingen fullstendig dokumantasjon av alt som er sagt i terapirommet. Først og fremst er det terapautens verktøy for å "huske", dokumentere og evt formidle til andre relevante ting som har skjedd i terapirommet, og du har innsyn og kan be om å få endret på direkte faktafeil. Dine vurderinger har ingenting i en journal å gjøre, så fremt terapauten ikke syns at det at du innvender eller det du innvender er relevant for behandlingen. Skjønner du forskjellen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.