Gjest Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Kjenner meg så sjakk matt , trist og tung. Kan da ikke være meningen en skal ligge å gråte/ sove på sofa hver dag. Kjenner meg elendig , men redd helsevesen ( lege). Legen kan vel ikke gjøre annet en å lojalt si jeg skal lytte til dps? Fortvilet 0 Siter
slabbedask Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Kjenner meg så sjakk matt , trist og tung. Kan da ikke være meningen en skal ligge å gråte/ sove på sofa hver dag. Kjenner meg elendig , men redd helsevesen ( lege). Legen kan vel ikke gjøre annet en å lojalt si jeg skal lytte til dps? Fortvilet Hva ønsker du at legen skal gjøre? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Kjenner meg så sjakk matt , trist og tung. Kan da ikke være meningen en skal ligge å gråte/ sove på sofa hver dag. Kjenner meg elendig , men redd helsevesen ( lege). Legen kan vel ikke gjøre annet en å lojalt si jeg skal lytte til dps? Fortvilet Psykologi er som religion, du er nødt til å tro på disse mennene i frakk for at de skal kunne hjelpe deg. Inntil du tror på denne religionen så vil nok helvette fortsette, desverre 0 Siter
Gjest Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Hva ønsker du at legen skal gjøre? forstå meg og kanskje gi meg sove medisin- helt utslitt. 0 Siter
Cilien Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Legen kan gi deg antidepressiva, det virker som om du har en behandlingstrengende depresjon. 0 Siter
frosken Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Kjenner meg så sjakk matt , trist og tung. Kan da ikke være meningen en skal ligge å gråte/ sove på sofa hver dag. Kjenner meg elendig , men redd helsevesen ( lege). Legen kan vel ikke gjøre annet en å lojalt si jeg skal lytte til dps? Fortvilet Når du er i behandling i spesialisthelsetjenesten (dps), så mener jeg det er der du skal ta opp ditt ønske om hjelp i forhold til hvordan du har det. 0 Siter
Cilien Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Trekker rådet mitt tilbake. Enig med frosken, tenkte ikke på det :-) 0 Siter
Gjest Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Når du er i behandling i spesialisthelsetjenesten (dps), så mener jeg det er der du skal ta opp ditt ønske om hjelp i forhold til hvordan du har det. Jeg er redd dem:( 0 Siter
frosken Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Jeg er redd dem:( Ja, og du trenger å innse at det er _dine_ problemer som er problemet og ikke dem. Du må også gjøre et forsøk på å mobilisere litt modenhet og ikke tillate deg å regrediere så mye som du gjør nå. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Leser eupf mennesker gjør det, tenker du jeg et en slik? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Dps er ikke farlig....iallefall ikke å være innlagt for de hjelper med både d psykiske og fysiske. De er der for å hjelpe deg. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Dps er ikke farlig....iallefall ikke å være innlagt for de hjelper med både d psykiske og fysiske. De er der for å hjelpe deg. så godt å høre du har den erfaringen nå! 0 Siter
Gjest Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Ja, og du trenger å innse at det er _dine_ problemer som er problemet og ikke dem. Du må også gjøre et forsøk på å mobilisere litt modenhet og ikke tillate deg å regrediere så mye som du gjør nå. er du sint på meg Frosken ? Jeg vet jeg er dum og ufornuftig og uttaler meg generaliserende og tåpelig. Er så fortvilt, bør ikke la psykologen knekke meg.. Men det kjennes (!) som det er det hun prøver på med sine tentativer. Bør vel gå i hi . Siden også jeg kjente min forrige psykolog var " fæl" med meg når hun sa jeg var vaktsom osv så tåler jeg nok ikke særlig godt terapi og ja sikkert full av heselig adferd.Psykolog sier i journal ( når jeg er uenig) .."og hun bekrefter hun ikke tåler kritikk." Kjennes vondt - hva har jeg gjort for å fortjene dette? Begriper det ikke, psykisk terror- slik jeg føler, dessverre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Vil at du og skal ga den erfaringen namnlaus :-). Stol på hva de sier så blir du bedre,du får legge deg inn her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 er du sint på meg Frosken ? Jeg vet jeg er dum og ufornuftig og uttaler meg generaliserende og tåpelig. Er så fortvilt, bør ikke la psykologen knekke meg.. Men det kjennes (!) som det er det hun prøver på med sine tentativer. Bør vel gå i hi . Siden også jeg kjente min forrige psykolog var " fæl" med meg når hun sa jeg var vaktsom osv så tåler jeg nok ikke særlig godt terapi og ja sikkert full av heselig adferd.Psykolog sier i journal ( når jeg er uenig) .."og hun bekrefter hun ikke tåler kritikk." Kjennes vondt - hva har jeg gjort for å fortjene dette? Begriper det ikke, psykisk terror- slik jeg føler, dessverre. Basert på hva du skriver her virker det som om psykologen har truffet blink. Anonymous poster hash: 41330...40f 0 Siter
Gjest Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Basert på hva du skriver her virker det som om psykologen har truffet blink.Anonymous poster hash: 41330...40f vil du utdype dette? 0 Siter
Gjest Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Vil at du og skal ga den erfaringen namnlaus :-). Stol på hva de sier så blir du bedre,du får legge deg inn her. hvorfor stole på noe jeg ikke gjenkjenner som " meg"? Men kunne ønske det var så lett.. ( jeg tenker selv og da blir dette feil). 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Namnlaus de vet jo hva de holder på med,det er jo jobben deres.men forstår jo at du er uenig i konklusjonen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 vil du utdype dette? Nei. Anonymous poster hash: 41330...40f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Hadde jeg stolt på meg selv i den grad du føler du gjør med deg og tankene dine, hadde mye vært gjort. Skjønner ikke hva som er så inni hampen galt med personlighetsforstyrrelser, du virker til å dømme oss nord og ned, at livet er over, at du blir feiltolket. De har jo observert deg ei stund, så er ikke sikkert det er så halvlangt unna det de tenker? Anonymous poster hash: cc92b...e89 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.