AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Hadde jeg stolt på meg selv i den grad du føler du gjør med deg og tankene dine, hadde mye vært gjort. Det samme har jeg også tenkt når jeg har lest innleggene til namnlaus. Jeg skulle også ønske jeg i større grad klarte å tro på min egen forståelse av hvordan ting er. Men det kan kanskje gå alt for langt, slik det har gjort når du tviholder på din egen forståelse av alt. Jeg synes det er trist å lese hvordan du bruker din styrke og stahet på den måten du gjør. Jeg håper du klarer å ta til deg den hjelpen som tilbys etter hvert, du har mye å bidra med Anonymous poster hash: 59d1e...941 0 Siter
Kayia Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Kjenner meg så sjakk matt , trist og tung. Kan da ikke være meningen en skal ligge å gråte/ sove på sofa hver dag. Kjenner meg elendig , men redd helsevesen ( lege). Legen kan vel ikke gjøre annet en å lojalt si jeg skal lytte til dps? Fortvilet Du har helt rett, en god lege vil be deg forholde deg til ditt dps. Forøvrig har du rett i at det ikke er sånn livet skal være, men du synes å ha lav vilje til å gjøre noe med det (ut over å klage, kverulere og synes synd på deg selv). 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 er du sint på meg Frosken ? Jeg vet jeg er dum og ufornuftig og uttaler meg generaliserende og tåpelig. Er så fortvilt, bør ikke la psykologen knekke meg.. Men det kjennes (!) som det er det hun prøver på med sine tentativer. Bør vel gå i hi . Siden også jeg kjente min forrige psykolog var " fæl" med meg når hun sa jeg var vaktsom osv så tåler jeg nok ikke særlig godt terapi og ja sikkert full av heselig adferd.Psykolog sier i journal ( når jeg er uenig) .."og hun bekrefter hun ikke tåler kritikk." Kjennes vondt - hva har jeg gjort for å fortjene dette? Begriper det ikke, psykisk terror- slik jeg føler, dessverre. Nei, jeg er ikke sint, men blir litt oppgitt over det jeg oppfatter som total benektelse av realiteten i en del av det som har foregått de siste månedene. Kan godt hende at din nåværende måte å reagere på ikke har vært typisk for deg hele ditt voksenliv, men den er ganske særpreget nå for tiden og det virker som om du ikke har noen selvinnsikt i forhold til dette. Jeg har faktisk litt vanskelig for å skjønne at du fortsetter å tillegge folk (kanskje særlig autoritetspersoner) rundt deg dårlige hensikter i en så stor grad, samtidig som du påberoper deg å ikke ha relasjonelle vansker. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 (endret) Jeg tenker dessverre de utsetter meg for en " overfortolkningshypotese" - og er redd konsekvenser , samt at de verdier jeg vet jeg navigerer etter virker å ikke være sett og oppfattet. Vondt. Jeg er forøvrig ikke påstålig ( prøver å ikke være det- men ja i redsel blir jeg sikkert unyansert ift hjelpernes hensikter og " blikk". Jeg har nok litt løpsk fantasi kanskje.. Takk for svar, Frosken Endret 20. august 2014 av En namnlaus 0 Siter
Solemnity Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Det er overhodet ikke merkverdig at de tenker personlighetsforstyrrelser i forhold til den oppførselen du utviser her og i forhold til DPS. Jeg sier meg enig med NHD i forhold til at depresjonen burde løses først, men du motsetter deg jo også den behandlingen. Ikke skal du prøve ut medisiner, ikke skal du konfronteres med din egen oppførsel, ikke skal du ta ansvar for deg selv, ikke skal du kritiseres på hva dette gjør med familien din. All kritikk eller observasjon ender med martyrrollen du trives så godt i. Du er et offer for livet, til enhver tid, ingenting er din feil. Antyder noen noe annet, så skriker du om at du er "et forferdelig menneske", slik at de skal synes synd på deg i stedet. Jeg synes faktisk det er synd at DOL ikke kan stå samlet om å ikke svare deg lenger, for det gir deg bare brennsel for å fortsette i det destruktive og barnslige sporet du er i nå. Jeg synes uendelig synd på barna dine. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Det er overhodet ikke merkverdig at de tenker personlighetsforstyrrelser i forhold til den oppførselen du utviser her og i forhold til DPS. Jeg sier meg enig med NHD i forhold til at depresjonen burde løses først, men du motsetter deg jo også den behandlingen. Ikke skal du prøve ut medisiner, ikke skal du konfronteres med din egen oppførsel, ikke skal du ta ansvar for deg selv, ikke skal du kritiseres på hva dette gjør med familien din. All kritikk eller observasjon ender med martyrrollen du trives så godt i. Du er et offer for livet, til enhver tid, ingenting er din feil. Antyder noen noe annet, så skriker du om at du er "et forferdelig menneske", slik at de skal synes synd på deg i stedet. Jeg synes faktisk det er synd at DOL ikke kan stå samlet om å ikke svare deg lenger, for det gir deg bare brennsel for å fortsette i det destruktive og barnslige sporet du er i nå. Jeg synes uendelig synd på barna dine. Vel talt! Jeg kunne ikke sagt det bedre sjøl. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Det er overhodet ikke merkverdig at de tenker personlighetsforstyrrelser i forhold til den oppførselen du utviser her og i forhold til DPS. Jeg sier meg enig med NHD i forhold til at depresjonen burde løses først, men du motsetter deg jo også den behandlingen. Ikke skal du prøve ut medisiner, ikke skal du konfronteres med din egen oppførsel, ikke skal du ta ansvar for deg selv, ikke skal du kritiseres på hva dette gjør med familien din. All kritikk eller observasjon ender med martyrrollen du trives så godt i. Du er et offer for livet, til enhver tid, ingenting er din feil. Antyder noen noe annet, så skriker du om at du er "et forferdelig menneske", slik at de skal synes synd på deg i stedet. Jeg synes faktisk det er synd at DOL ikke kan stå samlet om å ikke svare deg lenger, for det gir deg bare brennsel for å fortsette i det destruktive og barnslige sporet du er i nå. Jeg synes uendelig synd på barna dine. Godt sagt! Anonymous poster hash: 1cd90...26d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Kanskje få legen til å skrive ut vallergan til deg. Da får du sove godt og trygt Lage deg et god kopp te og være snill med deg selv. Det fortjener du Anonymous poster hash: 0c9b4...777 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.