Tenåringsgutt Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Hei, jeg er en gutt på 17 som sliter med sterk angst, det går utover alt. Sover dårlig om nettene, sliter med å sosialisere, ødelegger rett å slett livet på en måte.Greier ikke gjøre ting som jeg egentlig vil, spille fotball, jobbe, gå på møter osv. Jeg lurer rett og slett på om det fins noe medisin eller et eller annet som kan hjelpe meg på veien til å bli kvitt angsten helt? Har leita litt på nettet og funnet ut at det fins mye forskjellig type medisin. Noe spesielt som fanget oppmerksomheten min var Medisink Cannabis. Har en del spørsmål angående det. Er ikke det skadelig og farlig? Er det ikke veldig avhengigende? Leste at dette kan hjelpe med å slappe av, sove bedre og hjelpe mot angst. Er dette sant? Selv synes jeg det høres ganske skummelt ut, hadde vært fint med svar på om det er en type medisin som er ufarlig. På dette punktet er jeg villig til å prøve hva som helst for å bli kvitt angsten. Takk for svar på forhånd. 0 Siter
ISW Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Både antidepressive medikamenter og samtaleterapi har dokumentert god effekt mot angst. Gjerne i kombinasjon. Gå til fastlegen din, så får du hjelp. Glem medisinsk cannabis. Det forverrer angsten i det lange løp, og jeg har sett titalls eksempler på mennesker som utvikler alvorlig psykisk lidelse av å bruke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.