Gå til innhold

Kan psykiateren henvise meg til nevrolog for ørheten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Saken er at personalet som jobber på meg på omsorgsboligen sier at jeg trenger ikke bestille time hos legen fordi jeg likevel skal til psykiater på fredag.

Hei!

Ok, omsorgsbolig lite kompetanse! men det er realiteten.

Ja da kan du be psykiater henvise deg, men mest sannsynlig skyldes det jernmangel eller noe annet enkelt.

Jeg skal dessverre selv inn til utredning, gå med døgndings:-( kartlegge hvor mye jeg er "borte", til alle mulige dumme tester:-( bare pga av studie, men jeg gjør akkurat og alt min psykiater sier, og uten innvendinger.

jeg er jo svært takknemmlig, og har all grunn til denne ærbødigheten, min psykiater er et helt spesielt og godt menneske, min psykiater er et så snilt eks av arten menneske, at man ikke finner ord:-(

Alltid snill, forståelsesfull, hensynsfull og kjærlig.

Er grunnen til at jeg har det bra, har studier jobb og livet foran meg.

Jeg må bare finne en måte å takke for livet mitt på?

Saken er at personalet som jobber på meg på omsorgsboligen sier at jeg trenger ikke bestille time hos legen fordi jeg likevel skal til psykiater på fredag.

Dersom du skal til din psykiater denne uken, så trenger du ikke bestille time hos fastlegen. Din psykiater kan vurdere om du bør henvises til nevrolog eller ikke, og i såfall også skrive en henvisning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...