Gjest Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Den siste uken har jeg gått med konstant smerter som flytter seg rundt i ben, armer og fingrer. Jeg klarer meg uten smertestillende på dagtid, men må ha noe hvis jeg skal sovne på kvelden, som tar bort smertene. Det jeg har begynt å tenke på er om det kan ha forbindelse med at jeg nettopp har startet opp med Lyotyronin, eller om det er tilfeldig? Hva eller kan slike smerter som flytter seg rundt komme av? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Den siste uken har jeg gått med konstant smerter som flytter seg rundt i ben, armer og fingrer. Jeg klarer meg uten smertestillende på dagtid, men må ha noe hvis jeg skal sovne på kvelden, som tar bort smertene. Det jeg har begynt å tenke på er om det kan ha forbindelse med at jeg nettopp har startet opp med Lyotyronin, eller om det er tilfeldig? Hva eller kan slike smerter som flytter seg rundt komme av? Liothyronin Mulige bivirkninger Som alle legemidler kan dette legemidlet ha bivirkninger, men ikke alle får det. Bivirkninger er relatert til høy dose. Overdosering kan gi økt stoffskifte med hjertebank, rask hjertefrekvens, hjerterytmeforstyrrelser, hjertekrampe, skjelving, avmagring, hodepine, diaré, nervøsitet, søvnløshet, svetting og nedsatt varmetoleranse og smerter i bryst, ben og armer. Informer lege eller apotek dersom du opplever bivirkninger, inkludert mulige bivirkninger som ikke er nevnt i dette pakningsvedlegget. Anonymous poster hash: a2604...e6a 0 Siter
Gjest Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Liothyronin Mulige bivirkninger Som alle legemidler kan dette legemidlet ha bivirkninger, men ikke alle får det. Bivirkninger er relatert til høy dose. Overdosering kan gi økt stoffskifte med hjertebank, rask hjertefrekvens, hjerterytmeforstyrrelser, hjertekrampe, skjelving, avmagring, hodepine, diaré, nervøsitet, søvnløshet, svetting og nedsatt varmetoleranse og smerter i bryst, ben og armer. Informer lege eller apotek dersom du opplever bivirkninger, inkludert mulige bivirkninger som ikke er nevnt i dette pakningsvedlegget. Anonymous poster hash: a2604...e6a Jeg bruker nå 40 mg. Det skal jo ikke være noe overdosering. Men det står smerter i ben og armer, så det kan muligens ha sammenheng. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Jeg bruker nå 40 mg. Det skal jo ikke være noe overdosering. Men det står smerter i ben og armer, så det kan muligens ha sammenheng. Det kan hende det er for høy dose for deg. Prøv ut med halvparten for å se om det gjør at smertene avtar. Om så skjer har du funnet årsaken. Anonymous poster hash: a2604...e6a 0 Siter
Gjest Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 (endret) Det kan hende det er for høy dose for deg. Prøv ut med halvparten for å se om det gjør at smertene avtar. Om så skjer har du funnet årsaken. Anonymous poster hash: a2604...e6a Ok Det var meningen jeg skulle opp i 60 mg Endret 20. august 2014 av eller 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Hadde du disse smertene før du begynte på Lio? Anonymous poster hash: a2604...e6a 0 Siter
Gjest Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Hadde du disse smertene før du begynte på Lio? Anonymous poster hash: a2604...e6a Nei. Jeg har hatt slike smerter flere ganger før. Men jeg tror det er noen år siden nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Nei. Jeg har hatt slike smerter flere ganger før. Men jeg tror det er noen år siden nå. Ok, da får du nesten selv velge om du vil prøve en lavere dose en stund får å se om smertene er relatert til høy dose eller ikke. Det er uproblematisk å prøve seg litt frem med denne medisinen. Anonymous poster hash: a2604...e6a 0 Siter
Gjest Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 (endret) Ok, da får du nesten selv velge om du vil prøve en lavere dose en stund får å se om smertene er relatert til høy dose eller ikke. Det er uproblematisk å prøve seg litt frem med denne medisinen. Anonymous poster hash: a2604...e6a Den som bare hadde visst. Jeg får tenke på det. Endret 20. august 2014 av eller 0 Siter
Gjest Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Da virket ikke parasetten i kveld, så jeg kan glemme å sovne. Nå føles alt av medisinering vanskelig. Jeg bruker for mye, og alt har bivirkninger. Hva er det jeg gjør med kroppen min. Jeg vet ikke lenger hva som er fornuftig og ufornuftig å gjøre. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Da virket ikke parasetten i kveld, så jeg kan glemme å sovne. Nå føles alt av medisinering vanskelig. Jeg bruker for mye, og alt har bivirkninger. Hva er det jeg gjør med kroppen min. Jeg vet ikke lenger hva som er fornuftig og ufornuftig å gjøre. Har du forsøkt med Ibux - evt i kombinasjon med Paracet? 0 Siter
Gjest Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Har du forsøkt med Ibux - evt i kombinasjon med Paracet? Jeg har forstått det slik at jeg bør være forsiktig med ibux når jeg bruker lithium. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.