gråstein Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Men er for feig til å ta skrittet fullt ut? Når man har vært deprimert og hatt angst i årevis men ikke får noe annet tilbud enn Ssri (som er omtrent like effektive som sukkertøy)? Norge, landet med verdens beste helevesen? For en helvetes dårlig vits. 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Hva slags behandlingstilbud kunne du ønske du hadde tilgang til? 0 Siter
gråstein Skrevet 20. august 2014 Forfatter Skrevet 20. august 2014 Hva slags behandlingstilbud kunne du ønske du hadde tilgang til? Noe som fjernet angsten, og depresjonen. 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Noe som fjernet angsten, og depresjonen. Men hva tror du selv du kunne hatt nytte av? 0 Siter
gråstein Skrevet 20. august 2014 Forfatter Skrevet 20. august 2014 Men hva tror du selv du kunne hatt nytte av? Hadde jeg vist set hadde jeg selvfølgelig gjort noe med det. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Hadde jeg vist set hadde jeg selvfølgelig gjort noe med det. Har du forsøkt å få henvisning til psykolog/psykiater/spesialist? 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Hadde jeg vist set hadde jeg selvfølgelig gjort noe med det. Du har fortalt at du også har Asperger, og så vidt meg bekjent kan det være vanskelig å behandle angst og depresjon hos mennesker med Asperger. Har det vært vurdert om du kunne hatt noen nytte av samtaler med en psykiatrisk medarbeider i den kommunen du bor? 0 Siter
gråstein Skrevet 20. august 2014 Forfatter Skrevet 20. august 2014 Du har fortalt at du også har Asperger, og så vidt meg bekjent kan det være vanskelig å behandle angst og depresjon hos mennesker med Asperger. Har det vært vurdert om du kunne hatt noen nytte av samtaler med en psykiatrisk medarbeider i den kommunen du bor?Du har fortalt at du også har Asperger, og så vidt meg bekjent kan det være vanskelig å behandle angst og depresjon hos mennesker med Asperger. Har det vært vurdert om du kunne hatt noen nytte av samtaler med en psykiatrisk medarbeider i den kommunen du bor? Har forsøkt slike samtaler på dps. Hjelper ingen ting. Ting blir ikke bedre av at nav nå maser om at jeg må ut i arbeid. Stikk I strid med anbefaling fra spesialist. 0 Siter
gråstein Skrevet 20. august 2014 Forfatter Skrevet 20. august 2014 Har du forsøkt å få henvisning til psykolog/psykiater/spesialist? Ja, har vært til utredning. Så stoppet det opp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Jeg ønsker å gi deg en varm klem, at ting vil ordne seg! Jeg vet så altfor godt om selvmordstanker og angst. Har du oppsøkt en kristen menighet? Ikke kirken, men en pinsemenighet? Jeg har mottat mye hjelp fra dem vedr. depresjon og angst. De ber for deg og du blir kjent med kristne som virkelig er der for deg og gir deg omsorg. Det er verdt et forsøk.Anonymous poster hash: 6f8db...30f 0 Siter
gråstein Skrevet 21. august 2014 Forfatter Skrevet 21. august 2014 Jeg ønsker å gi deg en varm klem, at ting vil ordne seg! Jeg vet så altfor godt om selvmordstanker og angst. Har du oppsøkt en kristen menighet? Ikke kirken, men en pinsemenighet? Jeg har mottat mye hjelp fra dem vedr. depresjon og angst. De ber for deg og du blir kjent med kristne som virkelig er der for deg og gir deg omsorg. Det er verdt et forsøk.Anonymous poster hash: 6f8db...30f Da jeg er ateist tror jeg neppe det vil hjelpe... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Jeg ble kvitt masse angst og depresjon da jeg ble kristen/ frelst. Ble ikke bedt for av noen da. Senere ble jeg kvitt insomnia gjennom forbønn Før jeg ble kristen var jeg litt innom det alternative, og det gjorde alt bare verre, så det ville jeg gi råd om å holde seg unna.Anonymous poster hash: cafc1...79b 0 Siter
gråstein Skrevet 21. august 2014 Forfatter Skrevet 21. august 2014 Jeg ble kvitt masse angst og depresjon da jeg ble kristen/ frelst. Tror ikke det er noen løsning for meg. For å si det pent. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Da vet jeg ikke. Men håper du kan oppleve noe som kan gi deg troen på det gode.Anonymous poster hash: cafc1...79b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.