stjernestøv Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Er det flere som opplever at alt blir tåkete rundt? Er det fysisk eller psykisk? Gikk en times tur i dag og til slutt var alt tåkete og følte jeg skulle dette sammen. Har lagt mye etter turen men tåken forsvant,sliten i kroppen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Er det flere som opplever at alt blir tåkete rundt? Er det fysisk eller psykisk? Gikk en times tur i dag og til slutt var alt tåkete og følte jeg skulle dette sammen. Har lagt mye etter turen men tåken forsvant,sliten i kroppen. Har opplevd det ved lavt blodtrykk. Anonymous poster hash: 59b47...1d4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2014 Forfatter Skrevet 21. august 2014 Åja da har d en fysisk årsak. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2014 Forfatter Skrevet 21. august 2014 Ikke lett å vite hva som er hva,det blir jeg gal av. Gal ja,blir paranoid. 0 Siter
frosken Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Ikke lett å vite hva som er hva,det blir jeg gal av. Gal ja,blir paranoid. Kanskje du kan skrive ned slike spørsmål slik at du kan spørre legen når du snakker med ham? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2014 Forfatter Skrevet 21. august 2014 Gikk tur med ei og hun sa blodtrykket mitt var fint,men kan jo splr legen ja. Ting blir alktid tåkete når jeg er dårlig men er jo ikke dårlig nå. Men de spør alltid på hvilke måte jeg er bedre,d er noen ganger vanskelig å definere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.