Gå til innhold

Respekt

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har gått bak ryggen min med to andre damer. Han har ikke vært fysisk utro, men skrevet sex-meldinger med disse på facebook. Dette skjedde i vår. Lang historie kort: jeg valgte å tilgi han og gi han en sjanse til. Men jeg har ikke klart å komme over det enda og han har ikke gjort noe særlig for å overbevise meg om at han nå er til å stole på.

Nå i helgen skal han i en 40-års dag til en venn. Det blir ingen "høytidelig bursdagsfeiring", bare en ren fest. Den ene av disse damene skal på denne festen, muligens begge. Jeg takler det utrolig dårlig og mener at han bør kunne være der et par timer og så dra av respekt for meg. Hva synes dere? er det for mye forlangt? Fy så vanskelig dette er

Anonymous poster hash: bd206...362
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400423-respekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Kjæresten min har gått bak ryggen min med to andre damer. Han har ikke vært fysisk utro, men skrevet sex-meldinger med disse på facebook. Dette skjedde i vår. Lang historie kort: jeg valgte å tilgi han og gi han en sjanse til. Men jeg har ikke klart å komme over det enda og han har ikke gjort noe særlig for å overbevise meg om at han nå er til å stole på.

Nå i helgen skal han i en 40-års dag til en venn. Det blir ingen "høytidelig bursdagsfeiring", bare en ren fest. Den ene av disse damene skal på denne festen, muligens begge. Jeg takler det utrolig dårlig og mener at han bør kunne være der et par timer og så dra av respekt for meg. Hva synes dere? er det for mye forlangt? Fy så vanskelig dette er

Det rare her er at du ikke skal være med på festen, så lenge dette ikke er en ren guttefest. Hvorfor skal du ikke på festen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400423-respekt/#findComment-3561168
Del på andre sider

Jeg synes det er for mye for langt. Han har såret og skuffet deg, men dere kan ikke fortsette et forhold basert på at han skal bukke og skrape og føye deg for at du igjen skal finne tilliten. Du har valgt å bli, det betyr at du må tåle å leve med en del usikkerhet til såret ditt gror. Om det noensinne gjør det. Plages du for mye av dette han har påført deg får du finne ut om det er verdt plagene å bli i dette forholdet. 

Du skriver at han ikke har gjort noe særlig for å overbevise deg om at han er til å stole på. Har han gjort det motsatte? Og hva forventer du at han skal gjøre for at du skal trygges?

Anonymous poster hash: cb992...e8e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400423-respekt/#findComment-3561187
Del på andre sider

Du valgte å tilgi han.  Det valget var ditt.  Å forvente at han kommer tidlig hjem er å si at du ikke stoler på han.  Hvis du ikke gjør det så har du alltid et valg.  Du kan ikke gjøre om på de valgene du gjorde i fjor, men du kan alltid ta nye valg.

Anonymous poster hash: 9dbdd...3cd
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400423-respekt/#findComment-3561195
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...