Gå til innhold

facebook trøbbel?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Hei. Jeg kjedet meg og var rasstløs i dag og skrev på statusen min at jeg liker å gjøre en viss ting. Da spurte en person meg om "hva da?". Så starte jeg å gjøre nummer 2. Da svarte personen: "takk for infoen...". Betyr dette at personen som kommenterte ikke vil være venn med meg lenger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400439-facebook-tr%C3%B8bbel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg kjedet meg og var rasstløs i dag og skrev på statusen min at jeg liker å gjøre en viss ting. Da spurte en person meg om "hva da?". Så starte jeg å gjøre nummer 2. Da svarte personen: "takk for infoen...". Betyr dette at personen som kommenterte ikke vil være venn med meg lenger?

Hvordan i all verden klarer du å tolke det til at han ikke vil være venn med deg lenger???

Blomsterfluen

Og i fjor så blokkerte og slettet en venninne meg fra Facebook fordi jeg oppdaterte hvordan jeg hadde det inne på akuttpost 1. Og nå er ikke vi i kontakt med hverandre noe mer og har ikke Vært det på 1 år. Hun svarte heller ikke på sms.

Endret av Blomsterfluen

Fordi han virket så sur i kommentaren.

Hva slags kommentar forventet du til denne informasjonen da?

Personlig sletter jeg "venner" på Facebook som enten er for personlige, intime eller opphengt i egen sykdom. Rett og slett fordi det ikke gir meg noe positivt. Facebook bruker jeg for min egen del, og ikke alle andres... Det betyr ikke at jeg ikke liker vedkommende person lenger, jeg orker bare ikke å bli bombardert med slike ting hver gang jeg åpner FB.

Annonse

Jeg forstår ikk e hva du skrev? Nummer 1 og 2. Kan bety både det ene og det andre.

Anonymous poster hash: 45d82...d55

Jeg vet at jeg ikke bør skrive sånt men det er bare så gøy.

Men bli for all del ikke overrasket om du mister alle vennene dine på FB. Ellers slutter de fleste å syntes slik er "gøy" når de blir 4-5 år.

Anonymous poster hash: 07f53...273

Annonse

Nummer 1 er å tisse. Nummer 2 er å bæsje. Sånn snakker man til småunger,

Anonymous poster hash: 1b5a7...db9

Ja.

Mine to unger har også føyd til på listen:

Nr. 0 er å prompe. Nr. 3 er å ha diaré. Nr. 4 er å spy.

Anonymous poster hash: 20d2f...af5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...