stjernestøv Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Tror jeg har begynt å like Elvis som min bror gjorde <3 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Hei. Jeg hadde en periode i fjor hvor jeg hørte mye på Elvis. Det er ikke alt som har tålt tidens tann, men mye av det er helt genialt. Deilig at han kan være så sentimental og pompøs uten fnugg av ironi. Det er dessverre umulig i dag. Jeg liker "american trilogy" og hans versjon av "silent night". Jeg skjønner at det kan bli litt mye for enkelte 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. august 2014 Forfatter Skrevet 23. august 2014 Hei. Jeg hadde en periode i fjor hvor jeg hørte mye på Elvis. Det er ikke alt som har tålt tidens tann, men mye av det er helt genialt. Deilig at han kan være så sentimental og pompøs uten fnugg av ironi. Det er dessverre umulig i dag. Jeg liker "american trilogy" og hans versjon av "silent night". Jeg skjønner at det kan bli litt mye for enkelte Synes egentlig han er helt rå 0 Siter
Mrs D Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Tror jeg har begynt å like Elvis som min bror gjorde <3 Originalen er betydelig bedre. Men så er jeg temmelig anti Elvis, da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. august 2014 Forfatter Skrevet 23. august 2014 Originalen er betydelig bedre. Men så er jeg temmelig anti Elvis, da. Ja da så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.