DoleMari Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Kan man drikke noen glass vin og et par drinker til Zoloft 75 mg og 1 tbl. av 5 mg Sobril? Jeg drikker sjelden og blir ofte trøtt av alkohol. Men jeg kan vel drikke litt på såpass små doser? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Kan man drikke noen glass vin og et par drinker til Zoloft 75 mg og 1 tbl. av 5 mg Sobril? Jeg drikker sjelden og blir ofte trøtt av alkohol. Men jeg kan vel drikke litt på såpass små doser? Tror nok det ja, kos deg Så lenge det ikke blir hver dag så. 0 Siter
DoleMari Skrevet 23. august 2014 Forfatter Skrevet 23. august 2014 Takk. Nei, skal på fest Og det verste er at jeg gleder meg, selv om det kommer mange fremmede. Skønner ingenting jeg! Jeg pleier å bygge opp nerver i forkant og grue meg. Men det går som regel greit for det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Takk. Nei, skal på fest Og det verste er at jeg gleder meg, selv om det kommer mange fremmede. Skønner ingenting jeg! Jeg pleier å bygge opp nerver i forkant og grue meg. Men det går som regel greit for det. Håper du får det hyggelig på festen maria magdalena Gøy!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.