Gondor Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Jeg har kun venninner som sliter med ymse ting. Jeg er avhengig av deres klaging samtidig som det irriterer meg. Jeg vil jo helst omgås mennesker som er positive til livet. Hvordan ville det påvirke meg hvis de plutselig fikk suksess? Når det gjelder hun ene tror jeg jeg ville klart å unne henne det, men når det gjelder den andre er jeg ikke så sikker. Har jeg gjort meg litt avhengig av hennes misere? Jeg burde vel egentlig gi f i disse tankene, men jeg liker nå engang å tenke. Tenk mindre. Elsk mer. ? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Jeg har kun venninner som sliter med ymse ting. Jeg er avhengig av deres klaging samtidig som det irriterer meg. Jeg vil jo helst omgås mennesker som er positive til livet. Hvordan ville det påvirke meg hvis de plutselig fikk suksess? Når det gjelder hun ene tror jeg jeg ville klart å unne henne det, men når det gjelder den andre er jeg ikke så sikker. Har jeg gjort meg litt avhengig av hennes misere? Jeg burde vel egentlig gi f i disse tankene, men jeg liker nå engang å tenke. Tenk mindre. Elsk mer. ? Ja tenk mindre, elsk mer Hvorfor ville du ikke unne andre suksess? Det beste i verden er jo når det går bra med folk 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 "Egen lykke er bra, men andres ulykke er heller ikke å forakte." evt "skadefryd er den eneste sanne glede". 0 Siter
Gondor Skrevet 24. august 2014 Forfatter Skrevet 24. august 2014 Ja tenk mindre, elsk mer Hvorfor ville du ikke unne andre suksess? Det beste i verden er jo når det går bra med folk Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Det er smålig, jeg vet det. Akkurat nå tenker jeg at jeg kan droppe de tankene. Slutte å plage meg selv med dem. Jeg får heller ta et dykk i meg selv hvis hun får suksess og jeg reagerer negativt. Jeg vil faktisk at hun skal få det mye bedre og blir litt mer positiv og optimistisk. Nei, nå gidder jeg ikke å tenke mer 0 Siter
Gondor Skrevet 24. august 2014 Forfatter Skrevet 24. august 2014 "Egen lykke er bra, men andres ulykke er heller ikke å forakte." evt "skadefryd er den eneste sanne glede". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.