DoleMari Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Det er for såvidt ikke noe rart at er litt rar siden han er broren til faren min ( Men nå har han begynt å ta kontak via sms i helgene når han tydeligvis sitter og drikker. Er litt på hugget ovenfor faren min. Kan tenke meg han egentlig er sur fordi faren min aldri tar kontakt med ham. Nå har han altså sendt en sms til faren min hvor han vil ha en forklaring på hvorfor han ikke tar kontakt med meg og broren min. Han mener ting ikke bør lates som lenger, men opp i lyset. Jeg sier du får nå bare sende og gjøre det du vil. Men synes det er veldig barnslig av en voksen mann å sende sms. Han får sannsynligvis aldri svar, og det har han heller ikke fått. Så da han spurte om han skulle sende purrmelding, skrev jeg at du får heller ringe ham, ELLER du må regne med å aldri få noe svar på slike meldinger. Fikk lyst til å setts HAN litt på plass og jeg nå... hehehe.. Hvis han virkelig mener det så får han gjøre det på en voksne måte. Jeg skrev også at jeg husker godt at farmoren min gikk løs på moren min da jeg var liten og tok kvelertak på henne.... den fikk jeg aldri svar på.. Nei, takk. Orker ikke mer fra min rare familie. Han får vise at han er MANN nok ti å enten ringe eller la være! Jeg tror faktisk jeg har kommet mye lenger enn ham. Høres jeg bitter ut nå? Føler meg bare ferdig med alt det greiene der. 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Det er for såvidt ikke noe rart at er litt rar siden han er broren til faren min ( Men nå har han begynt å ta kontak via sms i helgene når han tydeligvis sitter og drikker. Er litt på hugget ovenfor faren min. Kan tenke meg han egentlig er sur fordi faren min aldri tar kontakt med ham. Nå har han altså sendt en sms til faren min hvor han vil ha en forklaring på hvorfor han ikke tar kontakt med meg og broren min. Han mener ting ikke bør lates som lenger, men opp i lyset. Jeg sier du får nå bare sende og gjøre det du vil. Men synes det er veldig barnslig av en voksen mann å sende sms. Han får sannsynligvis aldri svar, og det har han heller ikke fått. Så da han spurte om han skulle sende purrmelding, skrev jeg at du får heller ringe ham, ELLER du må regne med å aldri få noe svar på slike meldinger. Fikk lyst til å setts HAN litt på plass og jeg nå... hehehe.. Hvis han virkelig mener det så får han gjøre det på en voksne måte. Jeg skrev også at jeg husker godt at farmoren min gikk løs på moren min da jeg var liten og tok kvelertak på henne.... den fikk jeg aldri svar på.. Nei, takk. Orker ikke mer fra min rare familie. Han får vise at han er MANN nok ti å enten ringe eller la være! Jeg tror faktisk jeg har kommet mye lenger enn ham. Høres jeg bitter ut nå? Føler meg bare ferdig med alt det greiene der. Dette synes jeg var litt rotete skrevet. Skjønner ikke hva du vil frem til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.